Noa:

als ik thuis ben bel ik Sophie en Naya gelijk op of ze me willen helpen met het zoeken van een jurk. Hun vragen huh waarom je ging toch helemaal niet naar het gala? Ik zeg ‘ja, nu wel Justin heeft me gevraagd en ik kan moeilijk nee zeggen. Ze zeggen heel vrolijk oeh oké! we helpen je, gaan we morgen gelijk na school? Want het bal is al over 2 dagen. Ik zeg oké! Ik twitter nog even "kussxnoa: tomorrow shopping with friend #lovee." Dan zet ik mijn iPhone op vergrendelen en leg hem op m’n nachtkastje en ga slapen.

Justin:

nog steeds ben ik heel blij dat Noa mee gaat naar het gala. Als ik beneden kom vraagt mijn moeder ook waarom ik zo vrolijk ben. Ik vertel haar dat ik met Noa naar het Valentijns gala ga. Ook zei is blij en vraagt wanneer het gala is. Ik zeg dat het vrijdag al is. Als ik gegeten heb ga ik weer terug naar mijn kamer en pak m’n kladblok erbij en begin een liedje te schrijven. Nu ik toch blij ben heb ik veel inspiratie het liedje gaat over dat ik iemand leuk vind. Terwijl ik het liedje schrijf denk ik aan Noa. Ik check mijn twitter even. Ik zie de tweet van Noa staan dat ze morgen gaat winkelen. Ik denk dat het wel voor een jurk zou zijn. Ik leg mijn telefoon weer neer en loop naar bed kleed me uit en ga in bed liggen. Kijk weer even op twitter en tweet "justinbieber: Friday is gone be amazing." Vergrendel hem en ga slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen