Lily Rose
ik probeer men ogen te openen, maar het lukt niet. ik hoor mijn vader nog steeds schreeuwen. er schreeuwt af en toe ook iemand terug. ik kan niet horen wie het is, ik versta niet wat ze zeggen. na een tijdje hoor ik hun geschreeuw nog maar heel zacht. even later is het stil. ik hoor ergens in de verte een deur dichtslaan. ik voel 2 armen om me heen. ik word zachtjes opgetild. 'het is oke lily ik haal je hier weg, je bent veilig nu'word er zacht in mijn oor gefluisterd. die stem, ik herken hem ergens van.ik weet alleen niet meer wanneer ik hem eerder heb gehoord. na die woorden word alles zwart in mijn hoofd. ik hoor en voel niks meer.
...
ik word langzaam wakker. mijn hoofd doet zeer net zoals mijn buik en arm. ik kijk om me heen. waar ben ik?! deze kamer herken ik niet, hoe kom ik hier. dan komen alle herinneringen weer terug. de ruzie met mijn vader, de persoon die hem stopte. de stem die fluisterde dat alles goed zal komen. met een zucht sluit ik mijn ogen weer. ik denk aan de stem die ik hoorde, wie was het? ik word uit mijn gedachten gehaald door de deur die open gaat. ik zie dat Niall voorzichtig om de hoek van de deur kijkt. als hij ziet dat ik wakker ben krijgt hij een glimlach op zijn gezicht. hij loopt naar me toe en gaat op de rand van het bed zitten. 'he how are you?' toen wist ik weer waar ik die stem eerder had gehoord. Niall heeft me opgetild. maar er was nog iemand. ' je hebt me geret!' 'wat?' 'jij was er gister, op men kamer je zij dat alles goed zou komen' hij bloost even en knikt dan. 'samen met Zayn, we wilden weten of alles wel goed met je ging, en we verveelden ons dus besloten we om maar naar jou toe te gaan. toen we bij je huis waren belden we aan maar er deed niemand open. toen hoorden we opeens geschreeuw. Zayn wist waar de sleutel lag dus hij opende de deur. we zijn naar je kamer gerent en zagen jouw bewusteloos op de grond liggen. we hebben ruzie staan maken met je vader. echt ik heb Zayn nog nooit zo boos gezien! uiteindelijk ging hij weg en heb ik je opgetild en samen met Zayn hier heen gebracht' ik luisterde met grote ogen, dat ze gewoon ruzie hebben staan maken met mijn dronken vader die gewoon elk moment iemand zou kunnen vermoorden. en dat voor mij! ik krijg een glimlach op men gezicht. ik sla mijn armen om Niall heen en knuffel hem helemaal plat. 'thank you, i love you Nialler' hij drukte me wat steviger tegen zich aan. ' het is al goed' fluistert hij zachtjes. na een tijdje tilt Niall me weer op. 'ah wat doe je?!''haha dat zul je wel zien' hij loopt met mij in zijn armen de trap af de woonkamer in. hij legt een deken over me heen en komt dan naast me zitten. ik nestel me tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn schouder. samen kijken we tv tot we de voordeur open horen gaan. Zayn komt binnen lopen. hij is aan de telefoon en hij kijkt niet echt vrolijk. 'nee dat doe ik niet!' hij is even stil en luistert naar de persoon aan de lijn. 'agh rot op man je hebt je nog nooit zorgen om haar gemaakt in die 2 jaar dat je haar al in elkaar slaat!' woedend drukt hij het gesprek weg en gooit zijn telefoon op tafel. dan ziet hij mij zitten. 'LILY!' hij komt helemaal hyper op me afgerent en sprinkt zowat bij me op schoot en knuffelt me helemaal fijn. 'haha ik hou ook van jou hoor Zayn'
Er zijn nog geen reacties.