O37 || Charlotte Rosaline Stewart
~All the way up
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Je mag trots op jezelf zijn Ellie, ik zit hier jouw hoofdstukje te lezen met de 3 beste boeken van de eeuw naast me (;
1 decennium geleden<33
Super!
1 decennium geledenSnel verder <33
Moooiii,,
1 decennium geledenYeeeeeeeeeeiii,,!
AAAAA.... Newwwww.... Chapterrrr!!!
Ik ben net thuis want ik ben vandaag met 2 vriendinnetjes naar de bios geweest.
Naar LOL.
Ken je de film? Dit is de trailer
Misschien denk je dat het een saaie film is ofzo.
Dacht ik eerst ook maar mijn vriendinnen hadden me gezegd dat hij heel leuk is.
-Ik ben heel makkelijk over te halen-
Maar ik ben er toch maar heen geweest en hij is best wel leuk.
Het gaat over,
Lola, een typische tiener van deze tijd. Lola brengt het merendeel van haar tijd door met sms’en en e-mailen met haar vrienden. Er is immers geen betere manier om je uit te drukken en problemen te bespreken dan Facebook. Lola is vooral bezig met haar gevoelens voor haar platonische vriend Kyle. Ze vindt hem stiekem leuk en hoopt dat het iets meer zal worden dan ‘BFF's’. Uiteraard gaat dit niet van een leien dakje. Een schoolreisje naar Parijs biedt uitkomst. Waar beter dan Parijs om hun relatie te verdiepen en wellicht voor het eerst seks te hebben? Lola deelt niet alleen alles wat ze denkt op Facebook en Twitter, maar ook in haar dagboek. Zo krijgen we als kijker een overduidelijk beeld van elke gedachte over de liefde en het leven van Lola. Niet alleen Lola heeft last van liefdesperikelen. Haar moeder Anne weet niet of zij moet kiezen voor haar ex-man of een nieuwe vlam.
Maar ik ga nu ff echt beginnen want anders komt er toch niks van.!
Liedjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:
Weetje? Misschien ben ik wel zo slecht in goede liedjes vinden.
Maar Me Likey that song!
Wahaha, mij was het ook al opgevallen dat Danielle Peazer erin speelt.
Eerst dacht ik dat het iemand anders was.
Maar dat is dus niet zo!
Hoofdstukjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:
Pfff...
Ik dacht eerst echt dat die man die vroeg wat ze gingen doen dat hij hun ging oppakken ofzo iets.
Echt waar!
Ik zag het anders al helemaal voor me als ik dat was met jou.
We rennen snel door een kantoortje en ineens staat er een man voor ons.
Hij zegt in het engels. ´Where do you think you two are going?´ Vroeg hij.
Wij keken hem een beetje bang aan. Maar toen hoorden we een jongen zeggen. what is it, Bob? Zei hij en we zagen dat het Niall was.
Hij zag ons en riep meteen met een big smile: 'Have you brought food??'
Kudooooooooooooooooooooooooooooooootjeeeee(flower)
X
Lol ik lees dit op de camping wc en ik waan me in New York...
1 decennium geledenI'm weird, I know.
But still, love it!
Ikke nieuw stukjeee willeeee!<3
1 decennium geleden