Foto bij ontvoerd

het gaat over een meisje van 16 rosa. ze word al tijden lastiggevallen door twee jongens. ze wil het tegen haar ouders zeggen maar dat durf ze niet en op een dag gaat het te ver ze word ontvoerd. Haar ouders zijn erg bezorgt iedereen is bezorgt, ze bellen de politie maar als ze dat doen word het alleen maar erger en erger....word ze gered?

"Rosa" jaah ik kom al, al?!? ik loop naar beneden en ga aan tafel zitten. "hmm" lekker brocolie en gehakt, mam? vraag ik. ja wat is er? ik ben klaar mag ik van tafel? oke ga maar, ik ga van tafel en loop trap op naar boven. ik pak me dagboek, en schrijf, lief dagboek ik heb een geheim,vertel het niet door, ik ben vandaag weer lastiggevallen door twee jongens maar ik durf het tegen niemand te vertellen anders word het alleen maar erger denk ik maar ik ga weer tot morgen. Ik doe het licht uit en ga goed liggen, laat in de nacht word ik wakker van een raar geluid, ik ga mijn bed uit en ga kijken. ik voel een hand op mijn mond ik wil gillen maar het lukt niet ik zie een jongen. dat is die jongen die me lastigvalt ik probeer me snel los te rukken maar hij heeft een touw om me polsen vastgebonden. meekomen zegt hij en ik loop zachtjes naar het raam ik klim uit het raam en loop met hem mee ik wil het niet maar het moet wel. de volgende ochtend word ik wakker en ik kijk rond. ik ben in een huis van hem en zijn vrienden. waar ben ik? maar ze geven geen antwoord. ik vraag het nog een keer, weer geven ze geen antwoord. ik kijk nog eens rond aha een mes denk ik. ik probeer de mes te pakken maar die jongen houd me tegen, nee he denk ik.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen