Thank you Jared
Ik word gewekt door een lekkere geur. Als ik mijn ogen open weet ik even niet waar ik ben. Maar als ik Jared zie weet ik het weer. Hij heeft ervoor gezorgd dat ik niet van een gebouw ben gesprongen. Eindelijk lijkt het alsof iemand echt om me geeft. Zonder dat ik het kan tegenhouden verschijnt er een glimlach rond mijn lippen.’ hier je moet iets eten’ zegt Jared. Hij heeft een dienblad bij zich. Daarop liggen twee broodjes en twee koppen koffie.’ Waarom heb ik opeens het gevoel dat je gaat mee eten?’ vraag ik aan Jared. Die gedachte maakt me enorm zenuwachtig. ik bedoel het is Jared Leto. Mijn idool.’ Dat vind je toch niet erg?’ vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. Want God weet wat er uit mijn mond zou komen. Ik ga recht zitten en leg de deken van gisteren over mijn schouders. Ik neem het broodje vast en bijt er eens in.’ Wat is dit?’ vraag ik verrast. Want ik weet zeker dat ik dit nog nooit tussen een boterham heb gehad. ‘ kaas met Nutella’ zegt Jared een beetje beschaamd.’ Als je het niet lekker vind maak ik je wel iets anders’.’nee nee’ zeg ik snel.’ het is echt lekker. Ik had het gewoon niet verwacht. Dat is alles’. We eten nog een tijdje zwijgend door tot ik de laatste hap heb doorgeslikt.’ Kom op. We gaan een paar kleren voor je zoeken’ zegt Jared.
In een winkel
‘ dit staat je echt goed’ complimenteert Jared me. Het is inderdaad mooi. Ik wil net vragen of we het meenemen tot ik de prijs zie. Van dat geld kan ik de winkels waar ik gewoonlijk shop en nieuwe garderobe kopen. Jared ziet het. Hij komt naar me toe en bekijk ook wat het kost.’ Och we nemen het gewoon mee’ zegt hij onverschillig. Ik doe het gordijn van het pashokje dicht en kleed me terug om. Als we naar de kassa lopen en betalen voel ik me enorm schuldig dat we zoiets duur kopen.’….doe niet zo’ zeg ik tegen mezelf.’ Het mocht van Jared’. We lopen nog even naar een cafétje om iets te drinken. Als we weer naar huis gaan staat me weer een verassing te wachten...
Reageer (1)
Please ga verder! Nu al verslaafd!!
1 decennium geleden