026
Megan-Nicole Moore
Nadat we de koffers naar onze kamers heb gebracht lopen ik en Harry door de straten op zoek naar een Starbucks. 'Hoe moeilijk kan het zijn om een Starbucks te vinden.' Zegt Harry terwijl hij rondt kijkt om te kijken of hij het groene ronde bord kan zien. Ik kijk ook rond en zie het zelfde groep meisjes lopen en naar ons kijken die ik in de vorige straat ook zag. 'We worden achter volgt door ninja's.' Zeg ik tegen Harry die ook om kijkt naar het groepje meisjes. 'Hoe komen we van de enge ninjas af..' Vraagt Harry aan zich zelf, 'We kunnen verstoppertje spelen en dan keihard weg rennen als we ons verstoppen.' Ik kijk Harry aan hij kijkt me met een vrolijk gezicht aan. 'Let's do it!' We steken de straat over en lopen richting het groepje meisjes. De meisjes kijken ons met grote ogen aan als we naar ze toe lopen. 'Hebben jullie zin om met ons verstoppertje te spelen?' Vraagt Harry op een kinderlijke toon. 'Alleen als we met jullie op de foto mogen en een handtekening.' Zegt een meisje op een te aardige toon. Als iedereen een handtekening en een foto heeft met Harry begint een aardig meisje met tellen en rennen ik en Harry als een gek weg richting weet ik waar heen. 'Ik zie een Starbucks!' Gilt Harry en begint harder te rennen. Ik ren achter hem aan en we komen uitgeput bij de Starbucks uit waar we naar binnen toe gaan. 'Wat wil jij?' Vraagt Harry aan mij, 'Een Java Chip.' Ik kijk hem vrolijk aan en loop weg om een plekje te zoeken. Ik zit neer aan een tafeltje en pak mijn Iphone uit mijn broekzak, ik open twitter en typ een bericht. TheycallmeMegan: In Starbucks with @Harry_styles. Ik whatsapp nog wat naar Tamara en stop mijn mobiel weg als Harry weer tegen over me komt zitten.
--
Jullie willen maar geen reacties geven. Jammer maarja ik schrijf wel gewoon door voor mezelf. Reacties zijn altijd welkom! x
Reageer (1)
Say Hi to your new abo Hiiiiiiii
1 decennium geleden