Foto bij #4

-FlashbackVorigHoofdstuk-Louis-Ik zie Harry liggen, tussen de struiken. Ik zie dat er bloed bij zijn hoofd ligt. En zijn kleren zijn gescheurd. 'Harry!' roep ik zo hard als ik kan. 'Harry! Alsjeblieft reageer!' Dan word ik duizelig van al het roepen. Ik val neer op de grond en ik kan nog net iets roepen. ' Liam!! Liam.. Li..' Dan word alles zwart voor mijn ogen....

-Liam
'Hoorde je dat Niall?' Niall kijkt me raar aan. 'Wat?' Ik luister nog eens goed. Maar dit keer hoor ik niks meer. 'Het leek alsof ik Louis hoorde roepen.' Niall begint te lachen. 'Dude, ik meen het.' Niall pakt de drinkglazen op en zet ze in de keuken. 'Nou? waarom ga je dan niet kijken?' Niall heeft gelijk. Ik moet gaan kijken. Ik loop de trap op en zie dat er stukken deur op de grond liggen. Wow, stop. Stukken deur? Dat kan niet. Ik wrijf in mijn ogen en kijk nog eens goed. Maar de stukken deur verdwijnen niet. Ik ren de kamer naar binnen. Dan zie ik Louis liggen bij het raam. Dit kan niet, dit is een droom. Ik loop naar Louis toe. Waarom ligt Louis hier.. in Harry's kamer. En waarom is het raam open. Harry! Ik kijk uit het raam. Ik zie Harry liggen. Nee.. nee... 'Niall!!!' Geenreactie. 'NIALL! Dit is geen grapje! Louis is bewusteloos en Harry is uit het raam gevallen!' Ik hoor iemand de trap oprennen. 'Wat? Waar ben je Liam?' hoor ik Zayn roepen. 'Ik ben hier! Ik Harry's kamer!' Niall en Zayn komen ook de kamer binnen. 'Ik bel de ambulance!' roept Niall. 'Zayn help mij Louis op het bed te leggen!' Zayn knikt ja en helpt me meteen. Ik pakt Louis bovenlichaam en Zayn pakt zijn onderbenen. We leggen hem op Harry's bed. 'Liam, we moeten nu Harry gaan helpen. Want anders gaat hij.....gaat hij...' Zayn stopt met praten. 'Ik weet het Zayn, je hebt gelijk. Kom, we moeten opschieten.' Ik ren naar beneden naar de plek waar Harry gevallen is, Zayn rent achter mij aan. Eerst probeer ik Harry bij bewustzijn te krijgen. Ik sla hem een paar keer zachtjes tegen zijn wangen. 'Harry?' vraag ik ongerust. Ik zie dat hij heel moeilijk zijn ogen opent. 'Li..am..' Ik zucht van opluchting en houd een hand onder zijn hoofd. 'It's gonna be alright buddy. Everything is gonna be fine.'

Reageer (1)

  • Istina

    Wauw. Omygosh.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen