Dream 49.
Zayn helpte me bij het uitstappen van mijn bed. Ik liep naar de kast toe waar mijn kleren keurig in hingen en pakte mijn broek eruit. Ik keek Zayn vragend aan. "What?" vroeg hij. "You.. need to leave.. I'm gonna change clothes now.." zei ik een beetje awkward. Een grijns verscheen op zijn gezicht. "But.. I'm gonna help you.." zei hij en hij zette zijn liefste glimlach op. Ik schudde lachend mijn hoofd. "No way Malik. I can do this alone." zei ik en ik duwde hem de kamer uit. "Awh.. but.." probeerde hij nog maar ik had de deur al dichtgegooid.
Ik trok mijn kleren weer aan en keek in de spiegel die boven de kraan hing of ik er nog een beetje uitzag. Ik zag grote zwarte mascaravlekken onder mijn ogen. Er werd op de deur geklopt. "Come in." zei ik en ik keek naar de deuropening waar Jana in verscheen. Ze glimlachte. "Are you ready?" vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd en wees naar mijn oog. "Kijk dan! Er zit zwarte vlekken onder mijn oog!" schreeuwde ik bijna. Lachend pakte Jana iets uit haar tas en gaf het aan mij: make-up doekjes. Ik keek haar dankbaar aan en veegde alle mascara weg. Ze gaf me haar eigen mascara en ik deed het weer op. "So much better." zei Jana en ze pakte mijn hand. "Let's go. " en samen liepen we de kamer uit.
De rest zat in de wachtkamer te wachten en stonden direct op toen ik aan kwam lopen. "Let's go!" schreeuwde Louis. "Wow, calm down a bit!" zei Zayn. "But... I'M SO HUNGRY PLEASE DON'T LET ME WAIT FOR THIS LONG!" zeurde Niall. Marcha knikte. "WE WANT FOOD! GIVE US FOOD!" schreeuwde Marcha. Ik haalde één wenkbrauw op en lachtte toen. "It's 8AM... what do you want to eat then?" vroeg Liam. "WE WANT MACDONALDS!" schreeuwde Niall en Marcha tegelijk. Ik keek Liam raar aan en hij keek raar terug. "Well.. then.. we go to MacDonalds I see... " zei hij en hij pakte Anouk's hand. "On to the limosine!" zei ik en ik voelde dat Zayn mijn hand pakte. Met z'n allen liepen we het ziekenhuis uit en stapten in de limo.
We waren (met de limo, onverstelbaar) langs met de macdrive geweest en Niall en Marcha hadden zelfs een extra ijsje gekregen omdat ze er zo 'uitgehongert' uitzagen. Ik zette mijn tanden in een McChicken. Vol genot zat ik te eten. Dat was duidelijk want Zayn keek me glimlachend aan. "I see you were hungry." zei hij lachend en ik knikte en nam nog een hap.
Toen we thuis waren was het alweer 9 uur. Je kon duidelijk zien dat iedereen oververmoeid was van het lange feesten en het lange wachten. "We all go to bed now!" zei Liam en hij klapte in zijn handen alsof hij de vader van een groot gezin was. "I don't want to go to bed!" zeurde Louis en hij keek smekend naar Liam. "Common Louis, go!" zei Anouk en ze trok hem van de bank en duwde hem zijn kamer in. "I'm not even tired..." zei ik en ik keek naar Zayn die in zijn ogen wreef. "But we have to make a long trip today so.. I think it's better if you..." Anouk begon door hem heen te praten en duwde ons tegelijk naar onze kamer. "Hurry now Sacha and Zayn! Common!" zei ze en lachende sloten we de deur van onze kamer. Zayn liet zich op bed vallen en zonder zich om te kleden verstopte hij zichzelf onder de dekens. Ik ging aan de andere kant liggen en sloeg de deken om me heen. Zayn lag met zijn rug naar me toe. Voorzichtig legde ik mijn hand op zijn schouder en gaf ik hem een vlinderkusje op zijn wang. "Sleep well." fluisterde ik, maar hij was al diep weggezonken. Ik kon nog een kleine glimlach vinden op zijn gezicht. Ik sloot mijn ogen en viel in slaap.
14:00
"Wake up sleepy heads!" hoorde ik een meisjesstem vrolijk zeggen terwijl iemand tegen mijn schouder duwde. Ik probeerde de hand weg te duwen zodat ik verder kon slapen maar het had geen zin. Slaperig ging ik rechtop in bed zitten en rekte ik me uit. Zayn kwam ook overeind en gaapte. "Why?" vroeg aan het meisje, Anouk, die op mijn bedrand was komen zitten. "Our plane leaves in an hour.. "zei ze en ze stond op en verdween weer. "Hi Zayn." zei ik lief en ik gaf hem een kus op zijn wang. "Hi Sweety." zei hij en hij stond op uit bed. Hij had zijn tas al ingepakt en die stond op de vloer bij de kast. Hij ritste hem open en haalde zijn luchtje erop. Hij spoot wat op zijn lichaam en gooide het flesje weer in zijn tas. Hij merkte dat ik keek en draaide zich om naar me. "Or do you want some too?" "No... don't need to." zei ik lachend en ik stond op en legde de dekens recht op het bed neer. Zayn pakte zijn tas en liep ermeer naar de kamer. Ik liep achter hem aan.
"CATCH!" schreeuwde Niall nog net voordat ik een mueslireep naar mijn hoofd geslingerd kreeg. Behendig ving ik hem en begon ik ervan te eten. Niall was druk bezig met zijn mueslireep en had ook al een 2e in zijn hand. Of misschien wel een 3e, wie weet. Marcha deed precies hetzelfde en probeerde Niall haar reep te voeren. Dorinde zat op Louis' rug, Jake was aan de telefoon, Hayette zat op de bank voor zich uit te staren, Harry zat naast haar aan zijn haar te frunikken. Jana lag op de bank en keek naar het plafond. Liam en Anouk liepen druk door het huis om te controleren of alle kasten leeg waren en niemand iets was vergeten. "I think we got everything." zei Liam en hij knikte goedkeurend. Hij keek op zijn horloge. "I think we need to leave, right Jake?" Jake stopte zijn telefoon weer in zijn broekzak en knikte. "Yes, we can leave." zei hij en hij pakte Jana's hand. Hij fluisterde iets in haar oor waardoor ze moest giechelen en geamuseerd keek ik toe. "Let's go to the airport." zei Louis en met Dorinde op zijn rug en zijn en haar tassen in zijn hand verliet hij de kamer. De rest liep er nogal sloom achteraan.
Er zijn nog geen reacties.