Tom

Woedend stap ik de kamer uit. Misschien is het kind niet eens van mij. Dan had ze dat wel eens eerder mogen zeggen. Ik heb toch ook gewoon eerlijk opgebiecht dat ik met iemand anders seks gehad heb? En waarom moet ze dat nou ineens weer boven tafel halen? We hadden het toch uitgepraat. Ik loop het hotel uit. Mijn handen heb ik diep in de zakken van mijn broek gestoken. 'Tom!' Ik draai me om. Amynthas staat hijgend bij de liften waar ze net uit komt. Ik zet het op een rennen. Amynthas hoef ik nu even niet te zien. Ik ga dan alleen maar dingen zeggen waar ik later spijt van krijg.
Vijf minuten later stop ik met rennen. Ik ben bij een park aangekomen en begin te lopen. Op een bankje ga ik zitten. Ik heb tijd nodig om na te denken. Zou Amynthas echt seks gehad hebben met iemand anders? Ze lijkt me geen persoon om dat te doen.

'Tom!' Ik kijk om. Amynthas komt het park in gerend. 'Tom!' Voor me komt ze tot stilstand. 'Tom,' hijgt ze. Ze kijkt me kort aan, waarna ze haar ogen pijnlijk samentrekt en haar armen om haar ronde buik klemt.
'Amynthas! Wat is er?' Ik ben nog steeds boos op haar en hoewel er een kans is dat het kind van iemand anders is, kan het ook nog steeds van mij zijn en ik wil niet dat er iets mee gebeurd.

Reageer (1)

  • xMoshie

    Omg, snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen