remember de ene droom dat Niall op de bank lag te slapen:

ik stond op het podium en keek naar de meiden die voor me stonden. ooit stond ik tussen de meiden. voor Justin.. en nu stonden de meiden hier voor mij. ik gilde dan net zo hard als zij nu deden. ik werd uit mijn gedachten getrokken door Liam. "gaat het?" vroeg hij. hij wist het... ik voelde me nog steeds leeg. Sky was weg. ze had haar keuze gemaakt. ze ging met Duncan en haar broers mee. ze had niet voor ons gekozen. Liam schudde me even door elkaar. ik liet mijn microfoon vallen en schudde mijn hoofd. "sorry jongens, ik kan dit gewoon niet meer." riep ik en rende het podium af. zonder Sky was alles gewoon slecht. de laatste tijd had ik overal problemen mee. ruzie met de jongens waardoor we gingen vechten, problemen met de muziek, zelfmoord acties, alcohol problemen, ik was zelfs gaan roken. noem maar op en ik had er last van. ik had zelfs mijn haar laten groeien en niet meer geverft. ik hoorde iets achter me. shit, ik stond midden op straat. tussen het drukke verkeer..

deze dus...

Niall


..ik hoorde een auto remmen. shit! de beelden werden terug gedraaid. ik stond ineens weer op het podium naast Liam. "hey." zei hij en schudde me door elkaar. ik keek op. "weet je zeker dat het goed gaat?" vroeg hij. "NIALL!" schreeuwde de jongens. ik keek langs Liam en zag de jongens proberen mijn aandacht te trekken. "wat?!" ik snapte hun hints niet. "echt een blondie." zei Louis. hij liep backstage en kwam toen terug. ik was van plan het podium af te lopen toen Liam en Louis me terug trokken. "volg het licht." zei Louis tegen me. hij scheen met de zaklamp door het publiek. toen zag ik het pas.. Sky. ik rende van het podium af en werkte me door de groep fan heen. het was lastig maar toch. het was het waard... ik sloot mijn armen om Sky heen.

ik opende mijn ogen en zag Sky tegen me aan liggen.
ze keek naar me.
"hey, teddybear." zei ze.
"hey, miss teddybear."
het was even stil.
"wat wil je eigenlijk eten?" vroeg ze.
"maakt mijn niet uit. als het maar eten is."
"heeft je droom niks zegt over eten ofzo? dan hoef ik niet te kiezen."
"nee. maar ik heb beter geslapen dan ooit."
"geen Duncan?"
"geen Duncan."
"mooi meer hoef ik niet te weten. ik ga straks even wat eten maken voor je." zei ze.
ik draaide me om in het bed en liet mijn hoofd in het kussen zakken.
Sky zette de douche aan.
ik ging wel na haar douche.
nu wilde ik gewoon even niks doen...

*...*

ik trok mijn broek wat lager en liep naar beneden.
Sky liep uit de keuken naar buiten. "Sky, wat ga je doen?" vroeg ik. sky reageerde er niet op en liep gewoon door. ik rende naar buiten en zag Sky nergens. was ze dan toch naar Duncan gegaan? ik haakte mijn vingers in mijn haar. de lucht boven me was nog donker. "lost something?" hoorde ik achter me. het klonk niet als een bekende stem. het was een jongens stem.. "ja, een vriendin van m.-" ik draaide me om en zag Sky in het water. "ben ik maar gewoon een vriendin voor je?" zei ze lachend. "hoe deed je die stem?" "ik heb al die tijd met twee broers gewoont wat dacht je zelf?" ik liep naar de kant en stak mijn hand uit. "kom uit het water het is veel te koud." zei ik. "dat zegt jij. als je wil dat ik uit het water kom, dan moet je me maar komen halen." Sky zwom naar het midden en dook onderwater. dat zou ze vast niet lang volhouden.. ik keek naar Sky die onderwater naar mij keek. ze zwaaide en ging toen op de bodem liggen. na een tijdje bewoog Sky niet meer. ik zag niks meer. ik trok mijn shirt uit en dook het water in. ik zwom zo snel als ik kon en zag Sky met haar ogen dicht. ik wilde haar vastpakken maar kon niet bij haar. de lucht werd uit mijn longen gedrukt. Sky's ogen schoten open en ze greep me vast. ze trok me nog lager waardoor in helemaal niet terug kon. ze drukte haar lippen op de mijne en blies al haar lucht bij me naar binnen. hoe kon ze zoveel lucht bijhouden? ze liet me los en duwde me naar boven. boven het water zocht ik naar Sky. ze was nog steeds beneden? "je bent echt gestoord." hoorde ik achter me. Sky lag languit in een tuinstoel. alsof ze nooit het water in was geweest.. zou dit met het gif te maken hebben?

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen