Foto bij Worm tea

Vergeet niet Abo en Kudo !

Haastig fiets ik weg. Ik kijk nog achterom of Rik me volgt. Gellukig, hij loopt nog steeds de andere kant op. Weer rolt er een traan over mijn wang. "Hi Courtney, wat is er ?" ik zie Lisa op een bankje met een ijsje zitten. Als ik alles aan haar heb uitgelegd, staart Lisa me met een open mond aan. "Wat een rotzak ! wacht even, op welk nummer woondejij ookalweer ?" "15 hoezo ?" "Rik woont op 16, een donker huis met witte rolgordijnen klopt dat ?" "Ja, ja dat klopt !" roep ik blij "OH NEE !" roep ik er meteen achteraan. Lisa knikt "Hij doet dit vaker, het laatste meisje waar hij dit bij deed, is verhuisd" "woonde zij op nummer 15 ?" weer knikt Lisa. Een steek gaat door mijn maag en mijn ogen vullen zich met tranen. "hee" zegt Lisa en ze geeft me een knuffel. "Kom dan breng ik je naar huis" we stappen op de fiets en fietsen naar mijn huis. "Gaat het weer een beetje ?" vraagt Lisa bezorgd. Ik knik, "Ja, bedankt" "bel me als er iets is !" en ze loopt weg. Ik doe de voordeur open en zie mijn vader aan de tafel met zijn laptop. Hij kijkt op en ziet mijn uitgelopen mascara een dikke rode ogen. "Lieverd wat is er aan de hand ?" "rr..ii..kkk" weer begin ik hard te huilen. Me vader schiet op en loopt naar me toe, hij geeft me een knuffel en geeft me dan een glas water. "Vertel nou eens rustig wat er allemaal aan de hand is" ik neem een slok water en probeer het uit te leggen. "ik ging na school met Lisa naar Drinks, een tent waar je een colaatje ofzo kan bestellen, Casper was daar ook en we zaten wat te praten......" als ik helemaal klaar ben met het hele verhaal van net zegt mijn vader "Ach lieverd wat een vreselijk jongen" "een vreselijke jongen ? Het is een idioot !" "nou rusttig maar, hij heeft je pijn gedaan dat mag niet, maar voor de rest heeft hij niks mis gedaan, als hij weer iets doet moet je het zeggen, dan loop ik wel even naar de buren" ik knik en loop naar boven. "Ik hou van je !" roept mijn vader. "Ik ook van jou !" zeg ik terug.
Als ik in mijn kamer stap loop ik naar mijn badkamer. Ik doe de douch aan en kleed me uit. Het warme water valt op mijn hoofd, ik zet de douche weer uit en doe mijn pyjama aan. Langzaam loop ik naar mijn bed en zet de tv aan, mijn hoofd doet pijn en mijn maag draait. "hallo schat, papa heeft alles verteld, gaat het ?" "hoi mam, mijn hoofd doet pijn en mijn maag draait" mijn moeder voelt aan mijn voorhoofd. "jeetje Courtney, je gloeit helemaal, blijf jij maar lekker in bed morgen, ik breng straks wel wat thee, mag ik je arm zien ?" langzaam ga ik rechtop zitten in mijn bed en rol mijn mouw op. "auw mam" "sorry, het ziet er blauw en opgezwollen uit, ik breng ook wel even wat ijs" "bedankt mam" Na een tijdje komt mijn moeder met een mok thee en een zak ijs aan. "kijk eens" en me moeder loopt weer weg. Ik ga rechtop zitten en drink wat van m'n thee...hmm aardbeien. Ik voel aan mijn arm en leg er de zak ijs op, hopelijk gaat de pijn dan een beetje weg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen