Foto bij Haat aan Lars! (duivel)

Dit verhaal is geïnspireerd, door een droom en natuurlijk mijn Fantasie!

enjoy Reading
(nerd)

p.s er komt nog een deel aan!

Het begon allemaal toen Charlotte en Thessa een hekel begonnen te krijgen aan Lars.
Hij zei allemaal rare dingen tegen hun.
hier werden de meiden geïrriteerd van en vroegen of hij wilde kappen.
Maar dat deed hij niet!
Charlotte en Thessa hadden een bijnaam voor hem bedacht.
'De Big met BH'
Hier kwamen ze op, omdat ze hem een keer zagen toen hij naar gym ging. Hij had een T-shirt aan en toen leek het of hij tieten had, omdat hij zo dik was.
Daar moesten ze heel hard om lachen. En gingen deze bijnaam gebruiken.
Iedere keer als ze hem tegen waren gekomen zeiden ze: 'Heej, daar liep de big met BH!'.
Op een dag zei Charlotte dat ze iets gedroomd had over Lars. Maar het gekke was dat Thessa ook over hem had gedroomd.
Thessa: Wat heb jij gedroomd dan over Lars?!
Charlotte begon te vertellen.
Ik zag Lars lopen op school en ik werd zo kwaad om wat hij die dag ervoor dat ik zomaar een hap uit zijn bil nam, waardoor hij dood bloedde.
Toen begon Thessa te vertellen wat ze had gedroomd.
Ik zag Lars bij de boerderij lopen en hij ging naar de varkensstal, het was 12 uur en ik was hem gevolgd. Hij veranderde in varken ik schrok me dood !
De meiden lagen helemaal dubbel van het lachen en kwamen niet meer bij.
Een week later:
Charlotte en Thessa kwamen Lars tegen toen ze naar de boerderij van boer Klaas gingen. Hij ging ook naar de boerderij. Hij zette zijn fiets in het fietsenrek bij de ingang.
Waarom gaat hij naar de boerderij toe? Hij heeft daar toch helemaal niks te zoeken?!
Charlotte (voor de gein): Misschien gaat hij wel naar zijn vrienden toe de VARKENS!
Toen ze hun fiets in het fietsenrek hadden gezet keken ze waar Lars heen liep. Hij liep naar de varkensstal en liep daar naar binnen.
Thessa keek op haar horloge om te kijken hoe laat het was, omdat ze al weer om 1 uur thuis moest zijn.
Ze zag dat het 1 minuut voor 12 was en dacht aan haar droom. Zou het waar zijn?!
Ze vertelde het tegen Charlotte en ze gingen voor de gein kijken, want ze wisten toch dat het niet waar zou zijn. Maar toen ze bij de stal aan kwamen zagen ze Lars bij de staan.
Charlotte: Zie je wel het zijn zijn beste vrienden!
Nog 10 seconden zag Thessa op haar horloge.
En opeens...
Veranderde Lars echt heel langzaam in een varken. De meisjes stonden verbaasd toe te kijken hoe hij een krulstaart en een varkens neus kreeg. Hij werd kleiner en helemaal roze zijn kleding verdween plotseling en hij was veranderd in een echt varken.
Nog verbaasd van het veranderen van Lars. Waren ze bezig met het klusje voor boer Klaas, de geitjes eten geven.
Toen opeens een vrachtwagen van het slachthuis Varkentje kwam aanrijden.
Charlotte: Ze komen toch niet de varkens ophalen hè?! Meneer Klaas?
Boer Klaas: Ja, ze moeten allemaal naar het slachthuis, er hebben een paar een hele erge ziekte de Mexicaanse griep en de kans is groot dat de andere er ook met deze ziekte besmet zijn. Ik heb geen idee hoe deze beesten aan deze ziekte komen.
Thessa keek Charlotte aan.
Thessa: Maar, maar. Er zit een jongen bij die wij kennen.
Boer Klaas: Haha, alsof een gewone jongen in een varken kan veranderen.
Alle Varkens worden in geladen en Lars zagen ze nergens meer.
2 weken later
Thessa bleef bij Charlotte eten. Ze zaten bij Charlotte op haar kamer en hadden het erover dat ze Lars al 2 weken niet meer hadden gezien.
Toen de moeder van Charlotte hun riep om te eten, zagen Charlotte en Thessa een varkens kont liggen op tafel.
Ze zeiden niks en gingen aan tafel zitten iedereen kreeg een stukje bil.
Thessa fluisterde net toen Charlotte een hap nam: Misschien is het wel een stukje bil van Lars!
Op dat moment spuugde Charlotte het stukje vlees uit. Haar vader die tegenover Charlotte zat en een stukje in zijn gezicht kreeg en haar verbaasd aan keek zei:'Wat is er mis met deze varkens bil? Hij is super lekker', en nam nog een hap.

Reageer (3)

  • Nts

    XDD
    echt grappig
    snel verder heh!!


    xx(hoera)

    1 decennium geleden
  • lovestory05

    hahaah
    grappig
    je lieve zusje kimmmie

    1 decennium geleden
  • Maxchester

    Whaha xD
    beetje teveel fantasie
    maar wat moet je anders doen op school :P
    Snel Verder
    xxLoveYou(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen