Foto bij 17

next ;)
xxx

--kumi pov--
naruto had net gezegd dat hij van je houd en je stond daar als een gek te blozen. 'ik ook van jou.' zeg je met een lieve glimlach.

--sakura pov--
je was ongerust sasuke, orochimaru, kabuto en kumi waren een tijdje geleden al vertrokken en naruto zijn kloon was ook verdwenen. 'mischien moeten we hem gaan zoeken.' zeg je tegen yamato en sai. 'nee, als naruto ons zoekt en we zijn hier niet meer kan hij in paniek slagen.' zegt yamato. 'wa wachten nog even.' zegt hij. verslagen knik je. verbaasd kijken jullie op als jullie lachen horen. plots komen naruto en kumi tevoorschijn. 'naruto!' roep je opgelucht. grijnzend kijkt hij je aan en slaagt zijn arm om kumi heen. 'kijk eens wie ik meeheb gebracht.' zegt hij nog steeds grijnzend. kwaad kijk je naar kumi.

--kumi pov--
je merkte dat sakura je kwaad aankijkt en rolt met je ogen. 'sakura.' zeg je kort, ze knikt maar blijft je kwaad aankijken. 'dus de kumi dat met orochimaru meeging was een kloon.' zegt een de man. 'en jij bent?' vraag je geïriteerd. 'ik ben yamato.' zegt hij terwijl hij zijn hand uitsteekt. je knikt en schud zijn hand, daarna kijk je naruto aan. 'waar is kakashi?' vraag je. 'die ligt in het ziekenhuis.' zegt hij en je knikt. 'sorry kumi, maar aangezien je met orochimaru was moet ik je handen boeien.' zegt yamato. je knikt en doet je handen achter je rug. meteen komt er hout over je handen als een soort van handboei. 'laten we gaan.' zeg je. iedereen knikt en jullie vertrekken. jij en naruto blijven een beetje achter en ongemerkt maak je wat ruimte in de handboeien met je chakra, als de opening net groot genoeg is om je handen eruit te doen stop je maar houd braaf je handen op hun plaats. 'heey naruto, race naar konoha?' zeg je verveeld. verbaasd kijkt hij je aan. 'ik verslaag je met men handen op men rug.' zeg je knikkent naar je handen. 'wel op mijn teken.' zegt hij grijnzend. jullie zetten je schrap. 'klaar? go!' zegt hij en meteen schieten jullie weg, je hoort yamato achter jullie roepen maar je verminderd je snelheid niet. jij en naruto waren nek aan nek en je gaat nog een beetje snellet. 'zo gemakkelijk geraak je niet van me af!' roept hij lachend. je grijnst en gaat nog sneller. al snel zie je de poorten van konoha en gaat er volle snelheid van door. als je aan de poorten bent stop je en kijk je grijnzend naar achter. 'kumi! aan de kant ik kan niet stoppen!' hoor je naruto roepen, maar het is te laat. hij botst volle snelheid tegen je aan en jullie vallen een meter verder op de grond. je voelt naruto zijn lippen op die van jou, als hij recht gaat zitten kijkt hij je grijnzend aan. 'sorry.' zegt hij lachend terwijl hij zijn knieën naast je heupen legt zodat je terug kunt ademen. 'uhum.' hoor je iemand kuchen. verbaasd kijken jullie naar rechts en zien izumu en kotetsu jullie raar aanstaren. meteen springt naruto blozend van je af en helpt je recht. blozend staren jullie terug. 'dus.' begint izumu twijfelend. 'kumi je bent er weer.' gaat kotestu verder. je knikt en kijkt hun grijnzend aan. nog altijd kijken ze jullie verbaasd aan. 'wat?' vraag je droog. 'nou niets.' zegt kotestu. 'het leek gewoon of naruto en jij aan het zoenen waren.' zegt izumu nu blozend. je word nog roder en je ziet dat naruto ook roder word. grijnzend begint hij in zijn nek te krabben. 'nou...' begint hij. 'NARUTO, KUMI!!!' verbaasd kijken jullie naar een hijgende sakura, yamato en sai. jij en naruto hebben allebei een sweatdrop op jullie gezicht als jullie hen zo zien hijgen. 'waar was dat voor nodig?!' roept sakura kwaad terwijl ze jullie allebei een mep wil geven. meteen haal je je handen uit de boeien en blokeert haar aanval. 'auw' verbaasd kijk je naar naruto die een mega buil op zijn hoofd heeft en er pijnlijk over wrijft. je merkt ook dat yamato je nu verbaasd aankijkt. 'hoe komt het dat je handen los zijn?' vraagt hij verbaasd. je kijkt hem grijnzend aan. 'gewoon.' zeg je. hij zucht en jullie vertrekken naar tsunade.
'KUMI' droog kijk je tsunade aan die je woedend aankijkt. 'volgens mij heb je net op me gespuugt.' zeg je droog

Reageer (1)

  • Luckey

    Kumi (H) Naruto
    Waarom spuugd ze in der gezicht???
    Snel verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen