017
Misschien een saai deeltje, maar ik heb zo goed mogelijk proberen te verwoorden hoe ik het voor me zag. De volgende hoofdstuk wordt veel beter/spannender!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (13)
verderrr pleaseee
1 decennium geledenOhhh, waarom stop je nu op zo'n supr romantisch moment??
1 decennium geledenHAhaa, snel verder gaan! xx
Mhihi, ik werd deze ochtend wakker - wakker gemaakt in feite om 9uur en ging meteen dit deeltje lezen op m'n ipod. Maar een lange reactie plaatsen op zo'n ding was me teveel.
1 decennium geledenVandaar dat ik het nu maar even doe.
First; het was wel leuk wakker worden zo, met zo'n deeltje 8D.
Saai was het niet en zelfs al was het 'saaier dan de andere', ik ben van mening dat een verhaal niet constant één brok spanning en gebeurtenissen kan zitten die opwindend zijn. - mijn mening toch -
Tom komt inderdaad wel wat stalkerig over en ik heb best wel met hem te doen. Hij wil meer contact met haar en zo door haar luchtbel heen prikken, maar toch doet hij zo bot tegen haar en vlak daarna heeft hij er al weer spijt van. Iknow, mannen zijn weirde wezens?
Anyway, mééééééér!!
ik zit hier echt met een enorme grijns
1 decennium geledenLust doet wat met een mens, of is het liefde...
1 decennium geledenHet is prachtig geschreven dus maak je geen zorgen.
Ik zou nog zeggen 'Snel verder'...
... maar waarschijnlijk ga ik het pas 28 juli kunnen lezen, als er een nieuw hoofdstuk komt
Berlijn wacht nu eenmaal op mij, deze nacht vertrekken we.
Ik ga deze story ontzettend hard missen,
hij is echt SUPER.
<3.