De Q&A komt eraan, dus als er nog vragen zijn, kun je die nog stellen. Ook aan de personages.
Oh oh, 1Dforlife zit naast me,,, SAVE ME !
GEhehehe, sorry

Sorry, echt sorry, dat het lang heeft geduurd! Maar ik zit niet bepaald goed in mn vel sinds woensdag. Dus sorry.

Lisanne's pov

'Acht chocomelk en een caramel iced coffee.' bestel ik bij George. 'Oh en een chocolate chip cookie!' roept Liam erachteraan, alsof zijn leven er van af hangt. Cute.
'Wat?' vraagt hij nieuwgierig als hij merkt dat ik hem aankijk. Ik schut mijn hoofd als ik onze bestelling aanneem van George en betaal.
'Wil je al gelijk terug naar de rest of wil je eerst nog even wat rondlopen?' vraagt Liam, die duidelijk nog niet terug wil. Ik graai in de tas die ik mee kreeg van George, en haal Liam' s koekje eruit. 'We moeten echt terug. Anders krijgen ze een koude Chocomelk.'
Hij knikt teleurgesteld. En dus lopen we terug naar de zaal, waar tot onze verbazing alleen Demi, Jake en Niall zitten. 'Waar is de rest?' vraag ik verbaasd. 'Een vermiste poedel zoeken.' antwoord Demi simpel en chagerijnig. 'Ik zweer, als hij niet terug komt, scheer ik zijn kop kaal!' Jake lacht om die opmerking.
'Mijn koekje!' roept Liam. Ik kik om en ziek dat Niall zit te kauwen en dat Liam's hand leeg is. Een lach kan ik niet onderdrukken.
'Waar is Bobsle?' vraag ik. 'Helpen zoeken.' antwoord Jake.
Ik zucht. 'Liam, zullen wij ook maar zoeken?'
Gelijk knikt hij. 'Ik kom ook mee!' zegt Niall als we net de zaal uit willen lopen. 'Nee, dat doe je niet!' roept Demi terwijl ze Niall aan zijn kraag terug trekt. 'Wow, zij is eng.' fluistert Liam in mijn oor. Ik grinnik, want ik weet dat Demi het voor mij deed, om alleen te zijn met Liam.

Reageer (4)

  • AcceptYou

    Demi is zo lief!!!!

    1 decennium geleden
  • YourLittleEl

    ahahha demi is zaaaaliug ;d xxxxx

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Super<3
    En Demi is een goede vriendin haha
    x

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen