149. Schuhe und Gänsehaut.
Ik en Bill waren onze koffers aan het uitpakken toen er op onze deur werd geklopt. Ik legde snel mijn turnpak in de kast die er stond en liep naar de deur. Als ik die opende zag ik Irina ervoor staan. Met een gefronste wenkbrauw keek ze achter me en zag ze Bill staan. Waar is Friedolien? vroeg ze. Mijn wangen kleurden rood en ik mompelde dat Friedolien bij Tom sliep. Irina snoof hard door haar neus en zei : Ik kan jullie niet verplichten om niet bij elkaar te slapen, maar ik wil geen geflikflooi, vroeg slapen en geen geintjes. Nee coach, zal ook niet gebeuren. We zijn geen koppel meer. Fluisterde ik met een pijnlijk gevoel in mijn hart. Ze knikte en vertelde toen waarvoor ze gekomen was : We gaan zo gaan eten met zn allen, we verwachten jullie binnen een half uurtje beneden in de lobby. Ik knikte en zei dat het in orde zou komen, we zouden er staan.
Ik sloot de deur en ging terug verder met mijn kleren en turnpakken in de kast te steken. Was het Irina? vroeg Bill. Ik knikte : We gaan zo uit eten. Ik zag een lichte paniekaanval bij Bill. Trek aan wat je wilt. Lachte ik. Hij gniffelde even. Je kent me nog te goed. Zei hij. Terug werden mijn wangen rood. Mag ook wel zeker? Na al die maanden die we samen waren. Gaf ik hem als antwoord. Bill knikte en keek in zijn kleerkast en koffer wat hij zou kunnen aandoen. Ook ik keek even wat ik zou kunnen aandoen en vond nog een wit zomers kleedje. Het was hier toch warm genoeg. Ik zocht even in de schoenen die ik mee had en vond witte ballerinas. Zou ik deze aandoen of
ik rommelde nog even in mijn koffer en vond de dure schoenen die ik van Bill had gekregen maanden geleden. Ik twijfelde even. Hakken zouden natuurlijk beter staan onder het kleedje. Ik beet even op de binnenkant van mijn wang. Bill had altijd gezegd dat hij me mooier vond met hakken aan, mijn kuiten komen daar mooier bij uit. Snel legde ik de witte ballerinas aan de kant en stapte in mijn zwarte hakken.
Bill kwam uit de badkamer, hij had net nog even zijn haar en make-up gedaan. Ik zag hoe hij naar me keek, er kwamen lichtjes in zijn mooie bruine ogen. Ik voelde hoe trots ik was. ik voelde me ook sexy, de manier waarop hij naar me keek. Er kwam kippenvel over heel mijn lichaam. Kan ik in de badkamer? vroeg ik. Bill knikte zwijgend. Binnen een kwartiertje moeten we al beneden zijn, dus ik die snel even mijn haar en make-up. Zei ik terwijl ik langs hem liep. Ik voelde hoe zijn ogen in mijn rug brandde. Ik genoot van zijn aandacht die hij me onbewust gaf.
Reageer (4)
Oehoew! Bill kan zn ogen al niet van haar afhouden, das goed nieuws ^^
1 decennium geledensnel weiter bitte!
Snel verder! <3
1 decennium geledenDie 2 kunnen niet zonder elkaar, ik zeg het je!
1 decennium geledenSnel verder!
x
jee! snel verder!!!
1 decennium geleden