Foto bij Coca Cola

"Zullen we een colaatje scoren in Drinks ?" vraagt Lisa als de langste schooldag is afgelopen. "Ja leuk, vond jij het ook zo saai ?" "haha je bedoeld de leraar ?" "Ja, ik lag bijna naast mijn stoel van moeheid!" "Echt he, hij draagt dezelfde trui voor wel 3 dagen !" ieuw!!!" gil ik als ik mijn fiets van het slot haal. "hahahaa" "Maar waar zit die Drinks ?" "Hier om de hoek, volg mij maar" na heel kort fietsen komen we bij een kleine winkelstraat uit, links zie ik een ijswinkel 'mangiare gustoso' staat er op de gevel van de winkel. "ooh jaa mangiare gustoso heeft het lekkerste ijs van deze hele stad !" We lopen Drinks in, overal staan gele en oranje bankjes met tafeltjes ertussen, De menukaart die boven de bar hangt is in de vorm van een glas cola. "2 cola graag, ik trakteer !" "nee joh dat hoeft toch niet" "Jawel, als welkom in deze stad !" "hihi, nou dankje" zeg ik terwijl ik mijn glas cola pak. "wow, dit is echt een groot glas !" "Daar staat Drinks ook bekend om, alles wat je besteld is wel 2x zo groot als in een winkel!" "cool" "ja, en je doet er lekker lang mee" "Dag schoonheid" en ik zie Casper, hij heeft een geel shirt aan en een groen schort met Drinks erop. "Werk jij hier ?" "Ja, ik had aan Lisa gevraagd of ze jou hier naartoe wou brengen" Ik kijk naast me een zie Lisa zwaaiend weg fietsen. "Mag ik bij je komen zitten ?" "tuurlijk"
"dus jij bent hier nog nooit geweest ?" "nee hehe ik woon hier net een week" "en je hebt nu al een vriend" dat was raar ik hoorde een jongensstem maar Capser's lippen bewogen niet. "zei jij dat nou ?" "nee" Ik draai me om en zie daar een blonde jongen staan met halflang haar, hij heeft zijn handen over elkaar en kijkt me onderzoekend aan. "Jij bent heel mooi wist je dat ?" hij strekt zijn hand uit en pakt mijn kin. "laat los engerd !" ik duwde zijn hand weg. "Ga weg Rik !" zei Casper en hij stond op. "rustig maar, ik moest zeggen dat je verder moet werken, je pauze zit erop ! ik ben klaar voor vandaag" "sorry Courtney" "geeft niks" ik geef hem een zoen en loop naar mijn fiets. "En waar woon jij ?" Ik zie Rik weer naast me staan "Ga weg !" hij pakt mijn arm en knijpt er hard in. "Auw !!" gil ik. "Hee, stil jij als Rik iets wilt dan krijgt hij dat, ik zou maar uitkijken ik zal je altijd weten te vinden, en wanneer ik je vind ben je blij dat je geen vriend meer hebt" Hij laat mijn arm ruw los en loopt de andere kant op. ik kijk naar mijn arm, De afdruk van Rik z'n hand staat er nog steeds. Ik wrijf erover en veeg de tranen van mijn gezicht.

Reageer (1)

  • Missbvd

    Sorry, ik ben vergeten te vertellen dat ze buiten ging zitten !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen