Verdwaalt
Lola: Heey
Fabian: Hey Lola
Hoe is ie?
Lola: Goed hoor emj?
Fabian: Ook goed
Ga jij trouwens nog op vakantie?
Lola: Ja
Fabian: Oh, gezellig met je familie?
Lola: Nee, Met Tim, Roos en jou.
Fabian: Oh, oké awesome en waar gaan we heen dan?
Lola: Italië
Op een warme zomerdag zat Roos buiten in de tuin met haar konijnen te spelen. Het was zomervakantie en dat betekende dus dat ze extra veel tijd met haar konijnen door kon brengen. Haar gedachten werden ruw verstoord door de deurbel die door het huis schelde. Ze wist nog te herinneren dat haar moeder net even boodschappen was gaan doen, dus zette ze haar konijn op de grond en liep naar de deur toe. Op de stoep stonden haar vrienden Tim, Fabian en Lola. Lola was al sinds de kleuterklas haar beste vriendin.
'Ik wil zo graag naar italie. jullie ook?'
'ja wij ook, maar dan moeten we het eerst vragen of we ernaartoe mogen. En we moeten dan ook nog kaartjes kopen en inpakken.'
'zullen we het dan wel doen?'
'ja tuurlijk.' zegt roos enthousiast.
'We gaan het meteen vragen en we komen zometeen weer terug bij het pleintje.'
'oke tot zo roos.' En ze gaan het vragen. Even later zijn ze terug bij het pleintje.
'Hoi jongens.'
'Hoi roos en mocht het bij mij wel.'
'Bij ons ook, echt?'
'ja echt, yes nu kunnen we naar italië aleen nog even inpakken en dan kunnen we gaan.'
'Kom dan gaan we nu meteen inpakken zometeen weer bij het pleintje met spullen en al.'
'En de tickets dan?'
'Die heb ik al gekregen van me moeder want ze wist dat ik naar italië wilde.
Er zijn nog geen reacties.