[Chapter 19] You gotta be killing.. uhm kidding me.
Met tranen in mijn ogen zit ik op het strand.
'Here you are', hoor ik de vertrouwde stem van Niall.
Wanneer ik me omdraai is het niet alleen Niall, maar ook Zac die met een bezorgde blik in zijn ogen staat.
'What's wrong?' vraagt Zac gelijk.
'Liam sent me his last letter.' Ik schud even mijn hoofd en mompel er dan nog achteraan. 'I don't want it to end like this.'
'I bet I can talk to him', oppert Niall gelijk op.
Ik kijk hem vertwijfeld aan. Is dat wel de beste manier? Hij zal tenslotte nog steeds wel boos zijn op Niall vanwege 'de avond'.
'True', antwoord Niall alsof hij mijn gedachte kan lezen.
Ik zie Zac even een blik van mij naar Niall werpen. Met een blik vertel ik hem dat ik het niet had gedroomd, maar dat het werkelijk was gebeurd. Hij knikt langzaam en komt naast me zitten. Niall gaat aan de andere kant zitten. Even valt er een stilte, geen ongemakkelijke.
'Maybe you should write back', stelt Zac dan simpel voor.
'You think that will work?' vraag ik meer aan Niall dan aan Zac.
'Maybe. I know, he will read it', antwoord Niall.
Ik knik langzaam en besluit in stilte een brief terug te schrijven. Als dat niet lukt, heb ik nog wel een plan B achter de hand...
"Dear Liam,
Are you sure, about the last letter?
I'm so sorry for what happened with Niall and Harry, well
actually Harry isn't really my fault, but you know..
I just don't want to end it like this.
I still want to meet you and I really, really, hope you right back to agree.
X Rose"
De tijd tikt langzaam voorbij. Elke avond besef ik weer dat er geen antwoord is gekomen, dat hij het meent. Kwaad sta ik op.
'Dan niet', schreeuw ik kwaad, eenzaam en hulpeloos door de lege woonkamer.
Ik bel Harry op, maar hij neemt niet op. Niall bereik ik wel gelijk. Na wat aandringen komt hij dan toch naar mij toe. Ik hoor aan zijn stem dat er wat aan de hand is, maar hij wilde niet zeggen wat.
Als hij aankomt, zie ik meteen aan zijn blauwe ogen dat er inderdaad wat mis is. Zijn ogen verraden pijn en verdriet.
'What is wrong?' vraag ik gelijk wanneer ik hem binnenlaat.
'It's Louis. He had an accident with the van', zegt hij. Wat meteen verklaart waarom Harry niet opnam. Ze hebben me beide weleens verteld over het feit dat die twee soulmates zijn.
'Is he okay?' vraag ik gelijk, met grote ogen.
'He is in the hospital now', Niall snuift even wat voordat hij er zachtjes aantoevoegt 'he hasn't opened his eyes since... since...'
Hij barst in huilen uit en laat zichzelf in mijn armen vallen. Ik manoeuvreer ons naar de bank, zodat ik hem rustig kan vasthouden.
'Since yesterday morning', maakt hij snotterend zijn zin af.
[Love the write reply's! ]
[1...]
Reageer (4)
Ik weet nii eens of je dit meest maarja
1 decennium geledenAls je iets schrijft is het write
Right is goee
Sorry maar wou t df kwijt sorry als ik je irriteer
Ga naar het ziekenhuis en steun Liam (: snel verder!
1 decennium geledenxx
Arme Niall, arme Louis, arme Harry, arme Rose!! Snel verder.
1 decennium geledensnel verderr. (:
1 decennium geleden