Foto bij Living forever 15.1

Ik zit op mijn vaders i pad dus ik kon geen foto bij hetnstukje doen, die zet ik later nog wel op. Waarschijnlijk zitten er ook veel typefouten in het stukje want ik kan niet overweg met een touchscreentoetsenbord of hoe dat ook mag heten. I hope you enjoy it anyway.

jippie heb de foto toch nog weten te plaatsen. dankzij 1dfananna

Jay
'je belde, wij kwamen,' zei Lars.
'ikben veranderd uit woede,' zei ik zachtjes.
' Hoe was dat?'vroeg hij nieuwsgierig.
' ik had het idee dat ik nog minder controle had dan gewoonlijk,' mompelde ik zachtjes. Richard keek me begrijpend aan.
'dat is het begin altijd zo,' zei hij zachtjes. 'pas na een keer of vijf krijg je er meer controle over.'
'wel ik heb tijd,' xei ik. 'Ik weet niet of jullie...'
'Alle tijd van de wereld,' zei Lars glimlachend. 'word maar boos.' ik aazelde wist even zo snel niet waar ik boos over moest worden. Toen dacht ik aan Siva en hoe stom hij deed rond Luppe, toen dacht ik aan Max en alles wat hij voor Nathan verzweeg, toen dacht ik aan Nathan en het me iriteerde wanneer hij weer eens woedend naar mijn bord keek omdat ik planten at terwijl hij wel gewoon vlees naar binnen kreeg, ik dacht aan tom en de dorpen die hij had leeg gemoord. Voor ik het wist was ik al uit mijn vel gescheurd en nam een dierlijkinstincthet van me over.

' je deed het echt heel goed Jay,' zei Richard voor de ik weet niet hoeveelste keer. Ik was ondertussen al driekeer veranderd en ik kreeg al meer grip op mijn "andere ik" zoals Lars en Richard het noemen.
' je bent eeen natuurtalent Jay,' zei Lars verwonderd. 'jij doet in een uur wat ik in een maand deed!'
'Het kan misschien met je leeftijd te maken hebben dat je het zo goed doet,' zeinRichard en hij gooide me een stapeltje kleding toe. Ze leken totaal niet op de kleding die ik eerst droeg, maar ik hoopte dat niemand het op merkte.
'Je moet weer naar school neem ik aan,' zei Richard.
'welke125 jaar oude gek gaat naar school?' vroeg Lars lachend. Ik lachte mee en volgde hen naar de auto.
'als je weer wilt trainen horen we het wel neem ik aan,' zei Richard. 'Bel ons. Ook als je in de problemen zit.'
'Wel als je advies nodig hebt van iemand die al wat langer meegaat dan julie bel mij dan gerust,' zei ik glimlachend. Ze knikte en stapte in de auto.

Weet iemand nog een leuk verhaal? Zet het dan aub in de reactie. Ik zoek weer een leuk nieuw verhaal om te lezen. Je mag ook je eigen verhaal in de reactie zetten.

Reageer (2)

  • Ninuturu

    ligt eraan van welke fantasie je houd

    1 decennium geleden
  • Aora

    severus snape teacher or father is een erg leuk verhaal

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen