Aflevering 8 Halve Finale deel 2
De kandidaten hadden allemaal een dag getraind en een goede nachtrust gehad. Bij de loting voor de volgorde van de kandidaten kwam eruit dat Pieter-Bas als eerste moest. Nahini en Irena zaten ergens anders zodat zij niet zien wat Pieter-Bas deed. Het was druk in het park dus het publiek zat vol 3000 mensen zaten ongeduldig te wachten totdat de show begon. Van tevoren werd er uitgelegd dat een kandidaat meedeed aan de show zodat het publiek erop voorbereid was.
De show begon en Pieter-Bas kwam het plein opgerend. Het publiek klapte en gaf hem aanmoedigen.
Hij leek totaal niet zenuwachtig maar toen hij het gebrom van de auto's hoorde leek hij wel even te schrikken hij ging op zijn plek staan en de auto's kwamen. Ze ontweken hem en reden hun parcours. Pieter-Bas rende er geconcetreerd doorheen. Daarna werd er dus geschoten Pieter-Bas vergat te bukken en er werd al geschoten hij bukte al snel. Opdracht 2: Val van het gebouw af. De motor sprong uit het raam en mikte op pieter-Bas hij aarzelde geen moment en sprong naar beneden. Opdracht 3: Het vuur laaide op en de motor met achterop Pieter-Bas kwam aanrijden. De motor viel en Pieter-Bas zette zich schrap. Hij ging door het vuur heen en bleef liggen tot het vuur werd uitgemaakt dat was niet de bedoeling hij zou moeten rondlopen. Daar verloor hij punten op.
Nahini was de volgende zij was zenuwachtig maar ging eigenlijk net zoals Pieter-Bas goed door de eerste opdracht. Ook zij vergat te bukken bij het schieten. Bij opdracht 2 stond ze braaf boven en sprong ze niet geheel volgens de regels maar ze sprong gellukig wel. Bij de 3e opdracht liep zij rond en zwaaide ze met haar armen ze deed dat beter dan Pieter-Bas. Al gauw werd haar vuur uitgemaakt en kreeg ze applaus van het publiek.
Irena was als laatste zij was het meest zenuwachtig. Dat zag je aan haar. Toch deed ze haar eerste opdracht perfect helemaal perfect ze was heel serieus en deed net of ze op de vlucht was. Ze ging optijd liggen voor de schoten en sluitte haar eerste opdracht goed af. Maar toen kwam opdracht 2. De motorrijder richte op haar maar ze sprong niet helemaal niet ze ging weer terug het gebouw in dat koste haar veel punten heel veel punten. En bij de laatste opdracht ging het ook mis ze was bang en ging net zoals Pieter-Bas op de grond liggen.
'Kandidaten ik heb de uitslag hier bij me. Bij elke opdracht gaf de jury jullie punten aan de hand daarvan is een gemiddelde gegeven. Degene met het hoogste gemiddelde zit in de finale. Eerst vertel ik wie er naar de gevarenzone gaat. Met een gemiddelde van een 5 is de eerste persoon in de gevarenzone.............. Irena. Helaas je deed het rondlopen tussen auto's goed maar daarna verknalde je het op de motor en gebouw. Dit is jouw eerste gevarenzone en wel de belangrijkste. En dan nu Pieter-Bas en Nahini jullie gemiddelde ligt 0.3 punten van elkaar vandaan. Nahini jij hebt als gemiddelde een 6.6 en Pieter-Bas jij hebt als gemiddelde een.......................... 6.3. Dat betekent dat Nahini de eerste finalist is van Expeditie Disneyland seizoen 2. Gefeliciteerd. Ze juichtte en werd omhelsd door Pieter-Bas en Irena.
Helaas Pieter-Bas en Irena ik zie jullie morgen bij de gevarenzone waar één van jullie niet de finale haalt'.
Nahini is de eerste finalist wie gaat zich bij haar voegen in de spectaculaire finale dat live wordt uitgezonden in heel Europa dat zie je de volgende keer.
Wie komt volgens jou met Nahini in de finale. Is dat Irena of Pieter-Bas. zet het in een reactie
Er zijn nog geen reacties.