002 - Roselynne Emma Hardly.
Sorry dat het zo lang duurde !
Bedankt voor de lieve reactie's !
xxx
"Klaar voor school?" Vraag ik aan Hailey die aan de keuken tafel zit. Ze mompelt wat onverstaanbaars waardoor ik grinnik. Hailey was TOTAAL geen ochtendmens, vergeleken met mij.
Ik pak een appel uit de vruitschaal en stop hem snel in mijn tas. Ook pak ik nog een flesje water, en rits dan mijn tas dicht. Ik gooi hem over mijn schiuder terwijl ik in mijn schoenen stap. Met z'n tweeën lopen we naar mijn auto. We stappen in, en ik start de motor. Hailey zet de radio aan, en luidsl zingend vertrekken we naar school.
"Goeiemorgen klas, ik ben word jullie mentor dit jaar. Het word een spannend jaar, maar vol met verrassingen..." Verder hoor ik het al niet meer. Dat zeggen ze elk jaar. Gelukkig is dit ons laatste jaar dus ook examenjaar. "En dan nu iets bijzonders!" Ik draai mijn hoofd naar Hailey die haar schouders ophaalt. Dit was niet gebruikelijk. Zuchtend draai ik mijn hoofd weer naar de lerares die vijf namen op het bord schrijft.
Zayn
Louis
Niall
Harry
Liam
Mijn ogen worden groot. Dat kan niet ! Ik bijt hard op mijn lip en kijk bang naar Hailey die ook geschrokken kijkt. Wat doen hun namen op dat bord?! Al snel krijg ik mijn antwoord.
"Deze jongens, ook wel One Direction genoemd, komen dit jaar met ons examen doen! Dus dat betekent dat jullie de rest van het jaar omringd zijn door een wereld beroemde band!" Het dringt niet tot me door. Het lijkt net of ik verlamd ben. Dit kan toch niet waar zijn..
Er zijn nog geen reacties.