Warning!
Dit stuk bevat waarschijnlijk meer triggers wat betreft zelfbeschadiging dan normaal. Als je zelf denkt dat je dit niet aan kan raad ik je aan om het schuine gedeelte niet te lezen. Het voegt opzich niet iets heel belangrijks toe aan het verhaal, het zijn gewoon mijn hersenspinsels die ik er even uit moest typen en die toevallig goed in het verhaal pasten. Je mist dus niks als je het niet leest.

Verder hoop ik niet dat ik hiermee mensen op ideën breng omdat ik het in dit stukje eigenlijk allemaal idealiseer enzo.
En nu zal ik stoppen met mijn praatje want ik heb ook geen idee meer wat ik hier nog allemaal wilde typen. dus ik ga nu met mijn ogen dicht op activeren klikken.

ohja. 1228 woorden! woohoooo!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • NevaSoft

    Wauw echt prachtig! X

    1 decennium geleden
  • MissCurly

    Wow heftig, maar zo prachtig geschreven! <3
    Het is net als een tijdbom die nu al 127 dagen tikt, maar waarbij je niet weet wanneer die af gaat gaan en wachtend totdat ze de kracht niet meer heeft om niets te doen en zich eraan toegeeft. Alleen hoop ik dat die nooit af zal gaan en voor altijd blijft doortikken en de kracht blijft behouden.

    1 decennium geleden
  • Raveness

    Mooi beschreven allemaal...

    snel verdergaan please..

    (K)(K)

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    zeg het tegen TOm trutje!!! nu!!!(no_chears)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Heftig deeltje, maar wel fantastisch beschreven!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen