Foto bij Chapter 31

ATTENTIE, WIJ HOUDEN VAN REACTIES!!!!(bloos)

Pov; Katherine 'Kat' Raven

Als ik uit stap en we naar onze kamer lopen blijf ik even staan. Ik hou Carly tegen en krijg een duivelse lach. ‘ik weet hoe we ze kunnen terug pakken. Snel loop ik naar de Impala en kijk of de deuren op slot zitten. Carly loopt terug naar de Mustang en haalt er een lange staaf uit. Het werd door de politie gebruikt om auto’s open te maken als ze op slot zaten. Ik had hem ergens ooit vandaan gehaald. Oké, misschien niet helemaal zoals het zou horen, maar het zal wel. Met wat handigheid open ik de deur en stappen Carly en ik in. ‘kijk eens aan’ grinnik ik. Ik haal het bandje uit de speler en kijk wat er op staat. ‘ach, ik denk dat ik wel een nummer weet dat er mooi op past’ Carly krijgt ook een grote glimlach en ik wissel het bandje met 1 uit mijn eigen auto. Ik had hem altijd al in de auto liggen maar ik zou er niet dood mee gevonden worden. Carly draait het volume helemaal op en we stappen uit. ‘dat zou ze wel even bezig houden’ snel stappen we uit. Carly zorgt er voor dat al onze sporen zijn uit gewist. ‘daar komen ze’ we rennen weg en blijven kijken tot ze in auto zitten. Dan begint er een nummer te spelen. ‘I’m A Barbie girl, in a Barbie World’ Carly en ik geven elkaar een high-five en kijken hoe Dean tegen Sam tekeer gaat die duidelijk niet weet wat er gebeurd is. We staan op en lopen naar de auto. Ik blijf voor de auto staan en hou het bandje dat eerst in de speler zat omhoog. De jongens kijken naar voor en ik geef een knipoog. Carly drukt een kusje op haar hand en blaast hem dan weg. We lopen lachend terug naar onze kamer.

‘geef mijn bandje terug!’ klinkt het gedempt bij de deur. Ik doe open en kijk in het woedende gezicht van Dean. ‘wat krijg ik ervoor terug?’ hij lach wrang en komt dichtbij me staan. Ik verroer me niet maar blijf hem opstandig aan kijken. ‘nou?’ hij neemt even afstand en pakt dan mijn pols vast. ‘ik verwond je’ hij legt zijn mes op mijn keel en loopt de kamer in. ‘volgens mij is er een gehumeurd’ mompelt Carly verveeld als ze ons ziet staan. Ik haal droog mijn schouders op. Binnen een paar seconden heb ik Dean over mijn schouder geworpen en richt ik de colt van Carly op hem. ‘jongens’ zucht ik terwijl Sam binnen komt. ‘als vast sorry, ik weet niet wat Dean heeft gedaan, maar zo te zien is hij dom geweest’ verontschuldigt Sam zich.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen