Dream 48.
"Sacha?" "Wait.. she comes in." "Sacha gaat het? Ben je wakker?" Wat waren al deze stemmen en waarom riepen ze mij. Ik keek de kamer rond en zag allemaal witter muren. "What time is it?" vroeg ik met een schorre stem. "It's 7AM.." hoorde ik een zware jongensstem zeggen. Harry! Ik probeerde overeind te gaan zitten en iemand hielp me door het bed omhoog te halen met een knopje. "Hey guys." zei ik toen ik Jana, Anouk, Zayn, Harry en Marcha bij mijn bed zag staan. "Where am I? Wait.. why do I ask this.. I'm at the hospital." Zayn knikte. "You erm..." probeerde hij maar Jana onderbrak hem. "Je viel plots flauw toen we voor de club stonden en het bleek dat iemand wat in je drankje had gedaan.. maar alles is eruit nu!" zei ze vrolijk. Ik glimlachte naar haar. "I don't know why I'm here.." zei Harry en hij haalde zijn handen omhoog en liep de kamer uit. "I'm gonna get some m&m's" zei Anouk en ook zij verliet de kamer. "FOOD! I LOVE FOOD!" zei Marcha en ze klapte blij in haar handen en verliet de kamer. Jana keek van mij naar Zayn en glimlachte. "I think I.. let you guys alone." zei ze geniepig en ze wiebelde met haar wenkbrauwen. "Jana!" riep ik en ze glimlachte en verliet gauw de kamer. "How do you feel?" vroeg Zayn bezorgd. "I'm fine Zayn. I'm fine." zei ik vrolijk en ik pakte zijn hand die op het bed lag. Hij glimlachte naar me. "Good.. Cause I hate hospitals and I want to get away from this.. " zei hij en op dat moment kwam er een dokter binnen. "Goed, je bent terug." was het enige wat hij zei en hij keek in zijn boek. "Hoe voel je je?" vroeg hij terwijl hij bladerde. "Goed, ja.. goed." zei ik. Hij knikte alleen maar. "Nou.. mevrouw... Malik..dan kunt u naar huis." Ik keek even naar Zayn of hij dat gehoord had: dat had hij. Mijn wangen werden knalrood. "Oke, dankuwel." zei ik en de dokter verliet de kamer weer. "Ermmm.." zei ik en ik keek Zayn niet aan. "So... Mrs. Malik, ready to go home?" zei Zayn glimlachend.
Hey guys, sorry dat ik zo lang niks van me liet horen maar ik was een paar dagen weg met vriendinnen van me (tienertoer) en nu ben ik pas weer terug Maar er zullen veel stukjes komen hoor -xoxo-
Er zijn nog geen reacties.