Foto bij Dream 47.

Ik zag alle jongens weer naar ons toe komen lopen, Jake was bij hun. Ik knuffelde Zayn en complimenteerde iedereen met hun goede zang. We danstten nog wat maar toen begon het wel laat te worden. "We can do 2 things.." zei Louis. Iedereen keek hem aan. "1. We can go back to the hotel and take some sleep.. or.. 2. We can go to another club.." Iedereen stemde in bij idee 2 dus zo vertrokken we naar een andere club in de buurt in Amsterdam. Normaal ging ik nooit zoveel uit maar ik had het super naar mijn zin en ik had geweldige vrienden bij me dus ik vond het helemaal niet erg. Bovendien betaalden de jongens alle entree en drankjes voor ons. Ook al wouden we dat niet, ze stonden erop. Ik begon (alweer) erg aangeschoten te worden en had volgens mij nog nooit zoveel drank in mijn leven gehad. Ik merkte er zelf bijna niks veel dus ik vond het niet erg. Ik was druk met Zayn aan het dansen en keek even om me heen. Niall en Marcha waren aan het zoenen, Liam en Anouk zaten aan de bar, druk aan het praten, Hayette en Harry waren weg, en ik wou niet eens weten waar ze waren, Dorinde was druk met Louis aan het dansen en Jake en Jana zaten in een tongevecht. Zayn pakte me bij mijn pols en trok me uit de dansende menigte. "Come, let's get something to drink." zei hij en we liepen naar de bar waar Zayn 2 drankjes bestelde. Het spul was roze en zag er heel mooi uit, ik had geen idee wat het was. Ik nam een slok en proefde. Het was heerlijk zoet. In één teug ging het drankje achterover. "Wow, not so fast little drinker!" zei Zayn. Ik grinnikte en knuffelde hem. "I want another one!" lalde ik in zijn oor. Hij grinnikte ook en bestelde er nog één voor me. Ik nam een slok en zette het drankje weer op de bar. "Anouk my little teddybear!" schreeuwde ik en ik liep naar haar toe. "Sacha, stop it, you're drunk. Again." zei Anouk geirriteerd en ze duwde me weg. "Maybe it's better if we go home.." zeurde ze. "Don't nag Anouk! I don't want to go home!" schreeuwde ik. Ze keek naar Liam die knikte. "I'm gonna get the rest." zei Liam en hij verdween. "Wait, I was not done with my drink!" zei ik vlug en ik liep weer naar mijn drankje en goot hem leeg in mijn keel. Zayn sloeg een arm om me heen en we liepen naar de garderobe. Daar stond de rest al. "Heey guys! Here we are!" zei ik vrolijk en ik viel bijna op de grond van het lachen. Iedereen krijg zijn jas en we liepen de club uit. Liam was aan het bellen met de taxi en ik keek even om me heen. "What time is it Dorinde?" vroeg ik en ze keek op haar telefoon. "It's 4AM.. " zei ze, een tikkeltje geschokt. Ik grinnikte weer. Ik begon een beetje duizelig te worden en pakte me aan Zayn vast. "You allright?" vroeg hij bezorgd. Ik schudde mijn hoofd en voor ik wist voelde ik een klap en werd alles zwart.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen