Foto bij Ariana Grande || OO9

Oke dan, voor jullie gaan we verder! We hebben 6 abo's dus dat motiveert ons wel. Weetje wat ons ook motiveert om verder te schrijven? Klik maar op het duimpje! =)

Beetje saai stukje... Maar volgende hoofdstuk wordt beter!

Ik lig nog op de bank en de deurbel was gegaan. Victoria heeft het opengedaan en staat er nu nog steeds. Ik veeg mijn tranen weg en loop naar de keuken in naar de wasbak. Daar draai ik de kraan open en maak ik van mijn handen een kommetje en laat het water erin stromen. Ik stop mijn gezicht in mijn handen. Heerlijk even lekker fris. Ik pak een handdoek en droog mijn gezicht af. Gelukkig heb ik waterproof mascara dan loopt het tenminste niet uit. "Wat doe je!?", Hoor ik opeens Victoria's stem roepen. Ik spiek voorzichtig uit het keukenraampje om te kijken wie er voor de deur staat en daar zie ik Liam onschuldig kijken. Arme Liam, wat doet Victoria nu weer? Ik twijfel even maar roep dan toch even iets om te kijken of alles goed gaat, "Alles goed tori?" Roep ik voorzichtig en wacht af op een antwoord. Ik hoor wat gesmoes en dan Victoria's stem weer, "Ja alles gaat goed hier", Ik hoor aan haar stem dat ze twijfelt. Ik besluit me er verder maar niet mee te bemoeien en loop weer richting de bank. Ik pak de afstandsbediening en begin wat te zappen. Er is echt nooit iets op tv. Dan maar 'Sweet sixteen' kijken naar die verwende tutjes die alles van hun ouders krijgen.. Even later gaat de woonkamer deur open en loopt Victoria de woonkamer binnen en ze kijkt geschokt. Snel zap ik de tv uit en loop naar haar toe. "Wat is er gebeurd?" Vraag ik bezorgd aan haar. Ze geeft me geen antwoord en loopt langs me heen en gaat op de bank zitten. Ze is weer eens in schok, en het is moeilijk om haar daaruit te krijgen.. Ik ga naast haar op de bank zitten en kijk naar haar. Ze staart voor zich uit en ik zie dat haar ogen waterig worden. "Shh, niet huilen alles komt goed, maar vertel me wat er is gebeurd misschien kan ik helpen", Zeg ik tegen Victoria om haar te troosten. Ze schud haar hoofd en kijkt me aan. "Dankje ari, maar uhn, liam heeft me net gezoend volgens mij is hij jaloers want ik had dus een kusje op Harry's wang gegeven maar dat was echt niks! Ik vind hem gewoon aardig als vrienden snap je? Meer niet en meer word het ook niet maar Liam zag dat waarschijnlijk en ik deed de deur open en opeens waren zijn lippen op de mijne geplakt! Dat doe je toch niet? Of ben ik gek?" Rateld ze aan één stuk door. "Rustig tori, Je bent niet gek en hij had dat niet moeten doen maar waarschijnlijk doet hij dat omdat hij je leuk vind..", Zeg ik zachtjes om haar te kalmeren. Dit is fase twee. Eerst is ze in Schok en daarna gaat ze heel veel praten, te veel gewoon. "Moet ik met Liam praten?" Stel ik dan voor. Even zit ze te denken en twijfeld ze maar dan knikt ze uiteindelijk toch. Ik geef haar nog een knuffel en loop dan naar buiten.


Verder bij 2(+) Reactie's!

Reageer (2)

  • HetKoekje

    En dit de tweede dus jullie moeten verder!! :D teehee(A)

    X loveee

    1 decennium geleden
  • HetKoekje

    Hoi dit is de eerste reactie :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen