Chapter 29
Pov; Katherine 'Kat' Raven
Als ik zeker weet dat Carly slaapt sta ik op en loop naar de deur. Het maakte me ongerust dat de Winchesters hier ook waren. Misschien kon ik te weten komen wat zij al wisten. Ik blijf voor de deur van onze buren staan. Het licht is uit en ik hoor alleen een zacht gesnurk. Ik vis de spullen om een slot open te maken uit mijn zak en begin aan de deur. Hij haat met een zachte klik open en ik stap naar binnen. Ik laat mijn ogen even aan het duister wennen voordat ik verder de kamer in ga. Er liggen wat papieren op de tafel en ik loop er heen. Na veel moeite kan ik lezen wat er op staat. ‘Shtriga's kunnen de levenskracht van mensen afnemen, en willen het liefste zo jong mogelijk’ snel haal ik mijn telefoon uit mijn zak en wil ik een foto maken. ‘Ja, dat vind ik fijn’ doodstil blijf ik staan. Ik durf zelfs niet meer te ademen. Dan begint het zachte gesnurk weer. Langzaam draai ik me om en zie dat beide jongens nog slapen. Sam slaap in een shirt en is blijkbaar een rustige slaper. Dean echter heeft een grijns op zijn gezicht en droomt duidelijk. Even kijk ik naar mijn gespierde lichaam. damn blijkbaar traint hij. Ik schud mijn hoofd. Waarom denk ik dat. Snel maak ik een foto van het papier en loop naar de deur. Ik sluit hem achter me en loop naar mijn eigen kamer.
‘Kat wordt wakker!’ Carly geeft me een duw en ik kom overeind. Even blijf ik naar haar kijken en krijg een lach op mijn gezicht. ‘ik heb iets gedaan gisteravond’ Carly draait zich gelijk naar me om. ‘wat?’ vraagt ze angstig. Ik gooi mijn mobiel naar haar toe en ze begint te lezen. ‘waar heb je dit vandaan?’ ik haal mijn schouders op en wijs over mijn schouders naar de kamer van de jongens. ‘heb je ingebroken?’ vraagt Carly ongelovig. Ik rek me uit en blijf naast haar staan. ‘en je raad nooit waar Sam over droomde.’ Carly wordt in een keer rood en ik begin te lachen. ‘Je maakt een grapje!’ roept Carly me achterna. Even kijk ik om de hoek van de badkamer deur en knik. ‘de enige die in zijn slaap praten was Dean, en ik denk dat hij of over een leuk meisje droomde of over eten’ Carly grinnikt afkeurend haar hoofd terwijl ze de informatie die op de foto staat door leest.
Er zijn nog geen reacties.