Chapter 28
POV; Carly 'Car' Miller
Grijnzend kijk ik Kat aan, “Wieweet is zijn het Ed en Harry wel” Lachend geeft ze me een stomp, en rijd dan terug naar het Hotel.
Eens in de hotel kamer, vervangt Kat al vloekend haar kleren naar haar pyjama. “Die verdomme apenpakken ook…” Grinnikend kijk ik haar aan over mijn laptop, “Lach maar.” Snauwt ze me geïrriteerd toe. “Oh my God!” roep ik plots uit, “Wat?” Kat kijkt me nieuwsgierig aan, en gaat naast me op het bed liggen. “Kijk dit shirt! Is het niet prachtig?!” zeg ik terwijl ik bewonderen naar het beeld kijk. Kat schud lachend haar hoofd, en gaat op haar eigen bed liggen. Grinnikend doe ik mijn laptop dicht, en wandel naar de kleedkamer.
Terwijl ik mij omkleed, hoor ik veel gestommel in de hotelkamer achter de muur. Snel pak ik een glas van de wastafel, zet het tegen de muur aan en druk nieuwsgierig mijn oor ertegen, “Die arme kinderen. We moeten ze helpen Sam, en vlug” Klinkt een mannenstem. “Oke Dean, sinds wanneer vind jij het zo erg van die slachtoffers?! Je bent altijd zo cool en rustig, en nu zo opeens?” een andere mannenstem. Wacht eens even… Sam, Dean… “Sam en Dean!” Roep ik half geschrokken uit en stommel achteruit. “Wat is er Car?” gepanikeerd kijk ik Kat aan, “Sam en Dean… Winchester. Ze zijn hier ook…” Kalm kijkt Kat mij aan, “Oke… Laten we rustig blijven, ehm… Wat als we nu alles ongezien doen?” stel ze voor. “Alles ongezien? Kat! Ze werken waarschijnlijk aan het zelfde als ons! We kunnen het niet ongezien doen! Ze zullen ons zien! En dan… Dan krijgen we weer preek van Bobby dat we niet met ze om moeten gaan… Hij deed al zo vaag over hun.” Vreemd kijkt Kat me aan, en gaat rechtop zitten, “Nerveus?” “Nerveus voor wat?” “Voor Sam natuurlijk! Ik wist het wel! Nu ben ik helemaal zeker! Je vind hem leuk!!” Grommend kijk ik haar aan, “IK VIND HEM NIET LEUK!” Snel sla ik mijn hand voor mijn mond, als ik merk dat ze het tot hiernaast waarschijnlijk hebben gehoord. “Oh dangit… I’m such an ‘idjit’” grinnikend om het woordje dat Bobby altijd gebruikt, ga ik me verder omkleden. Om vervolgens in bed te kruipen en mijn iPod opte zetten en in dan in slaap te vallen.
Er zijn nog geen reacties.