Foto bij » twee «

meet Steve, 35 jaar, kaal, enorm groot, altijd 'gezonnebrild', hoofd celebrity-beveiliging.

Note:sorry, duurde even was niet zo in to Q.. ;$

je scheurt het parkeerterrein van het hoofdkantoor celebrity-beveliging op. Lionel springt uit de auto met z'n pistool, kijkt de parkeerplaats rond, checkt de kentekens en wenkt me dat we kunnen komen. Je stapt uit en help Tom velig naar de deur van het hoofdkantoor. Bij de deur tik je je persoonlijke code in, en de gepantserde glazen deur gaat open... Jullie worden meteen aan een test onderwopren door een stel gewapende agenten. 'Mevrouw, kunt u mij de naam en leeftijd van uw beschermer geven, en vertellen wat zijn favoriete broodbeleg en kleur ondergoed is?' vraagt er een. 'Tom Felton, 22, kaas, grijs' antwoord je kalm. Ik ben Attina James, 24 jaar, pindakaas en zwart, en dit is Lionel Casley, 19 jaar, suiker en ... groen?' lach je. Lionel word gelijk rood. Jullie mogen doorlopen. Tom ziet er gespannen uit. Met een stalen glimlach loop je door de gangen. Je bent eraan gewend geraakt net te doen alsof er niets is. Je weet dat Tom snel kalmeert als je hem met een schuin hoofd aankijkt. En inderdaad, het werkt weer. Plotseling staan jullie al voor de deur van Steve. Je klopt en stapt naar binnen. 'Attina! Tom! Lionel! eindelijk!' roept Steve wanhopig. Hij trekt je mee naar het bureau en wijst je op een lijst.

1. Michael Jackson
2. Ashton Kutcher
3. Channing Tatum
4. Daniel Radcliffe
5. Ed Westwick
6. Fernando Torres
7. Ibrahim Afellay
8. Justin Chambers
9. Tom Felton
10. Jesse mcCartney
11. Leonardo diCaprio
12. Jhonny Depp
13. Matt Damon
14. Orlando Bloom
15. Patrick Dempsey
16. Robert Pattinson
17. Zac Efron


'nummer 2 t/m 5 zijn ingelicht over hun situatie. Ik wil dat je Tom meteen naar dit adres brengt, daar zit de rest ook. Lionel. Ik wil dat jij nummer 12 t/m 17 inlicht. Ze wonen overal over de wereld. Vertrouw niemand behalve hun hoofd bodyguard. Bel me voor details. Attina, aan jou de moeilijkste taak. 6 t/m 11. Torres en diCaprio zijn uiterst moeilijk te bereiken. Doe je best.' met die woorden drijft hij jullie naar buiten en sluit de deur. Lionel en Tom kijken je aan met een blik waarin zowel angst als spanning te lezen is.

Reageer (1)

  • FeltCliffe

    Oww lekker spanned!!
    Snel verder!!(H)

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen