O35 || Charlotte Rosaline Stewart
~Can't say goodbye
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
Moooii,,
1 decennium geledenWahaaha, ik sprong een gat in de lucht toen ik zag dat er weer een nieuw hoofdstukje was!
because I love your story!
En dat is een feit!
Weetje? Remco is vandaag naar huis gestuurd!
Ik weet niet waarom, want ik zat gewoon in de klas en remco die moest in een ander lokaal zitten omdat hij iets had gedaan ofzo.
En toen ging ineens de leraares bellen en toen kwam zijn moeder en een paar minuten later kwam Remco aan lopen, pakte zijn jas en ging weg.
Vonden we wel grappig..
Hoofdstukjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:
Nou, ik moet zeggen ik vond het helemaal niet saai hoor!
Ik vond het wel grappig dat hij haar niet helemaal vertrouwde.
Maar zo is niall, hij is denk ik te beschermig.
Maar dat is toch juist goed als je een vriendje hebt die je beschermt?
Haha, ik zie het al helemaal voor me.
Louis en ik zitten samen in de auto, op weg naar jou en niall.
Jullie zijn dan zeg maar samen als een stelletje.
Als wij bij jullie aan bellen kijken Louis en ik elkaar aan en we geven elkaar een glimlach. Dan doet jij de deur open en jij geeft mij en louis een knuffel en laten ons binnen. We gaan op de bank zitten en we kregen van jullie een stukje taart want niall was jarig. Wij waren het eerste bezoek. Ik ging voor de grap louis voeren. en toen ging jij naill voeren. 'Au!' riepen wij tegelijk. We keken elkaar met een grijns aan en riepen toen, 'My heart skips, skips, skips, skips, skips...' We pakten het taartje van ons vriendje en riepen toen: 'A beat.' En we duwden het taartje in louis en niall hun gezicht.
Liedjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:
Ik klikte zo op die link die leidde naar het liedje.
Dus toen zag ik dat het What Makes You Beautiful was.
Dus ik kreeg een hele grote grijns op mijn gezicht en ik rende het huis door met een big smile on my face.
En toen ging ik weer zitten en toen had ik toen pas door dat het een cover was maar alle covers zijn goed. Nouja, de meeste dan.
Dus ik ging als een roosje luisteren.
Kudoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootjeeeeeeee(flower)
X
Super!
1 decennium geledenSnel verder <33
Heey babe,
1 decennium geledenik moet me eigenlijk gaan klaarmaken om te gaan slapen maar je kent me he?
hihi ^^
Natuuuuurlijk weer n geweldig hoofdstukje zoals always
damn, kheb egt geen inspriratie.
Wooh worldpeace ;p
xxx
haha hij vertrouwt het echt niet he
1 decennium geledenen ik ken dat, je weet nooit hoe de link te leggen ;o
gelijk ik nu niet weet hoe het terug op te lossen tussn Li en Sophie
en Ellen ik vind het verschrikkelijk wat je hebt gedaan op twitter!
Hahaha ik deed gewoon mee ja ^^
Happy Birthday Joshua!<3