Foto bij I'm a model, youre my love. -Jackson Rathbone- 8

Deel 8.
^^

-Delfie pov.-

De volgende morgen word ik wakker van de zon in mijn ogen.
Ik keek op de wekker en zag dat het al 10 uur was.
Shit, ik moest bij Natasha zijn voor een fotoshoot. Ik kleed mij snel aan en ren dan naar beneden.
Dan maar effe geen ontbijt. Ik moet zowiezo afvallen.
Als ik dan eindelijk bij Natasha aankom kijkt ze me vreselijk kwaad aan.
Dit betekent niet veel goeds!

Natasha: Bby waar was je! Dit duurde echt veel te lang. Waarom was je zo laat? En waarom sta je overal in de kranten met Jackson Rathbone in je hotelkamer?
Je weet toch wat ik zei over jij en een vriend. Niet doen!
En kijk die laatste fotoshoot je bent echt te dik. Je moet minstens 5 kilo afvallen.
Of anders wil ik je niet meer.


Wat? Waarom zegt ze nu vanalles over mij? Ik moet echt op dieet en moet Jackson zo veel mogelijk ontlopen.
Het kan niet anders. Ik zou niet weten naar wie ik dan moet. De dag begint echt al perfect.
Eenmaal terug in het hotel is het al 's avonds. Ik doe me geen moeite om te eten want dan word ik toch weer dikker. Van 50 kilo moet ik naar 45 kilo. Dat moet toch makkelijk lukken?
Als ik ineens tegen iemand opbots kijk ik op.
Oh nee, niet Jackson...

Reactie's
en maak plzz ook eens mijn andere story als je toch bezig bent ^^.
thx

Reageer (6)

  • Sense

    Ik vindt dit echt een leuk verhaal, deze is verslavend.! Ga verder!

    1 decennium geleden
  • Nelekee2803

    ouh zo goe :p
    verdeeeeeeeeeeer

    1 decennium geleden
  • SalvatoreJ

    snel verder!
    misschien als ze iets krijgen en ze echt gelukkig is ziet die Natasha dat het toch niet zo erg is en... WTF 45kg. ik heb die mensen echt altyd gestoord gevonden!
    snel verder

    1 decennium geleden
  • SanneCullen

    idd, andere story? Volgens mij ben ik daar ook abo (A)
    Ik hoop zo dat Natasha haar er gewoon uitgooit. Dan is Delfie van al die **** af. Alleen heeft ze dan natuurlijk ook geen baan meer...
    iK hoop dat je snel verdergaat!
    (doeg)

    1 decennium geleden
  • Fennec

    Andere story???
    doe ik dat niet al???
    snel verder heay? met beide!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen