» één «
meet Lionel, 18 jaar, donker, assistent boduguard.
Note: Ik heb diep respect voor Michael Jackson, en ik heb geen intentie hem of zijn nabestaanden te beledigen.
love the picca
'Tom, schiet alstjeblieft op! Je hebt over 10 minuten een interview, en je weet dat de Daily Telegraph niet graag wacht!' roep je naar boven. Omdat Tom zo langzaam is, moeten jullie altijd een kwartier eerder weggaan dan nodig. Na tien minuten wachten en roepen komt hij eindelijk de trap af. 'Jemenie, Tom, die stropdas zit voor geen meter! Kom hier.' Terwijl je zijn stropdas goed doet, kijkt hij je aan. 'Je was toch bodyguard? Geen moeder?' Je kijkt hem quasi-boos aan. 'Alsof ik jouw moeder zou willen zijn, een stinkdier zorgt nog beter voor zichzelf!' antwoord je streng. Je draait je om en loopt richting de kamer van Lionel. Je klopt op de deur en roept boos: 'Lionel, houd podverjandikkeme eens op met dat computerspelletje en kom mee!' Je hoort een gesmoord 'ja-haaaaa' en pakt je autosleutels. Je loopt naar buiten en wenkt Tom. Hij kijkt hoopvol naar je, maar je schud je hoofd. 'Nee Tom, de Ferrari is alleen voor als we héél erg haast hebben. Je moet het met de BMW doen' lach je. Hij kijkt teleurgesteld, maar stapt toch achterin de geblindeerde, blauwe BMW. Je doet je zonnebril op en stapt in. Na minstens 3 keer toeteren komt Lionel aanrennen, en hij springt op de passagiersstoel. 'Hehe, eindelijk Li!' zucht je, en je rijd weg. Lionel kijkt je chagrijnig aan en doet de radio snoeihard aan. Je rijd de auto net de snelweg richting het centrum op, als je gebeld word. 'Li, zet die radio zachter, het is Steve!' Lionel gehoorzaamd, en je neemt op. Je zet hem op de luidspreker, want Steve's berichten zijn meestal voor jullie alledrie. 'Attina, waar je ook zit, ik wil dat je METEEN omdraait en naar het hoofdkwartier komt. Tom en Lionel erbij.' 'Ik zit op de snelweg, maar ik neem allereerste afslag. Leg uit.' antwoord je. 'Okee, maar schrik niet. Crash Lopez, de beruchte massamoordenaar is ontsnapt uit de gevangenis. Zoals je weet, kickt hij op het ruw vermoorden van celebrities, en de bewaker van zijn cel heeft een lijst met namen gevonden, vermoedelijk zijn "doelen". Ik laat de lijst op het hoofdkantoor wel zien, maar het belangrijkste is, dat Tom er op staat. Nummer 1, Michael Jackson, is al vermoord. Lopez deed zich voor als dokter, en gaf hem een overdosis. Ik waarschuw jullie, vertrouw NIEMAND meer. Zelfs mij niet. Gelijk bij jullie aankomst, spreken we codewoorden af. Ik wil dat jullie die altijd aanhouden. Zorg dat je hier zo snel mogelijk bent, At' -klik- Steve had opgehangen. Ik kijk in m'n spiegel, en zie Tom geschokt zitten. Ik druk op een knopje boven mijn hoofd, en de sirene op het dak van de BMW begint als een gek te loeien, waardoor we binnen no time bij het hoofdkantoor zijn.
Reageer (2)
Go onn!!
1 decennium geledenSpannend!!
I'm kim, kim bond(cool)
xx
Verderrr
1 decennium geleden