» Proloog «
Proloog
Hallo daar moddermannetjes (: Mag ik me voorstellen? Mijn naam is Atinna James, en ik ben 24 jaar oud. Ik ben erg lang, en vooral erg sterk. Ik heb een enorme verzameling aan rare woorden, die ik ook graag gebruik, haha!
Sinds ik op mijn vijftiende een vriendin heb geholpen die werd aangerand, ben ik bodyguard. Ik begon in het Hilton hotel in Rotterdam. Soms kwamen daar bekende Nederlanders, die ik dan moest beschermen. Mijn eerste 'beschermelinge' was Katja Schuurman, een supertof wijf. We werden dikke vriendinnen, en omdat ik mijn baan zo goed had gedaan, werd ik haar tweede bodyguard. Zo ontmoette ik Steve, die 'in charge' was over de bescherming van BN-ers. Dankzij Katja en Steve reisde ik de hele wereld over om celebrities te beschermen. Op het moment zit ik in Londen. Er is namelijk een beruchte massamoordenaar ontsnapt, die het voorzien heeft op een flink aantal celebrities. Ze zitten daarom met z'n allen in een groot huis, en ik ben de bodyguard van Tom Felton.
Dat is wel even genoeg over mij en mijn job. Laat ik vertellen wat ik heb meegemaakt. Een kleine waarschuwing: Als je niet tegen dood en verderf kan, kun je nu beter een story over elfjes of Tokio Hotel gaan lezen.
Er zijn nog geen reacties.