Foto bij 20. Is he going to be OK?

Sorry voor dat ik de laatste tijd niet meer zoveel activeer.. Maar ik blijf schrijven hoor! xxx Ayra.

** Oja, RIP Manon aka. SpinTheLouis op twitter... Heaven's gained another beautiful angel.. :( ** << wait? nu zeggen ze dat ze helemaal niet dood is? wattefack.. Dat is gewoon respectloos.. Hier staat dat ze dus niet dood is.. Serieus.. Gewoon.. Ugh.. Je wilt niet weten HOE boos ik hier over ben.. Super veel mensen hebben hier om gehuild, mensen die haar niet eens kenden.. En nu, dit.. Stom achterlijk wijf. Sorry als je me nu respectloos noemt, maar ik vind dát gewoon respectloos. Zucht, waarom bestaan er zulke mensen op aarde? Voor uitleg over het Manon-drama: http://www.twitlonger.com/show/i8njm2 'k Hoop dat je begrijpt waarom ik zo boos ben. Dit kwetst me gewoon echt..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Franta

    Was ze gewoon nep? OMFG hoe ziek is dat? ze is zelfs trendingtopic geweest 2x zelf en dan heb je het verzonnen? Maar je story is heel mooi (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen