1e serie
Je naam is Holly Hamilton en je bent 14 jaar.
Je hebt het niet zo op Tokio Hotel, ze zijn al een keer eerder langs geweest, vooral Tom mag je niet.
Je bent best dun zo, sommige mensen denken dat je anorexia hebt… Je vader (Chris Hamilton) is producer, en die kent zo over de hele wereld zo sterren. Je vind het niet bijzonder dat Hilary Duff, Colbie Caillat en Beyoncé bij jullie thuis zijn geweest, al wil iedereen op school daarom juist zo met je praten enzo. Je moeder (Denise Gilmore-Hamilton) is zangeres en over de hele wereld bekend, ze is nu al een half jaar bezig met haar wereldtour. Je wil het liefst niet in de schijnwerpers staan, ook al kent heel Europa, en Amerika jou, maar je kan wel gewoon over straat ;).
Je hebteen tweelingzus, Tanzie. Ze is dus ook 14. Je zit nu thuis in de woonkamer, naar de tv te kijken, als je vader de kamer binnenkomt…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (65)

  • Slytheriin

    verdooowr

    1 decennium geleden
  • Slytheriin

    verdooowr

    1 decennium geleden
  • Dominique03

    Jaaa ;)

    1 decennium geleden
  • TokioGirls

    Leuke quizz

    1 decennium geleden
  • Surviving

    hehe, dit is een van de eerste story's die ik heb gelezen, and he's still great <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen