Dream 46.
We stonden buiten het hotel en de limosine kwam aanrijden. Alweer een limosine, mijn leven was zo perfect! We stapten met z'n allen in en reden door naar de rode loper. "Allright girls, you don't need to answer questions from people. Just give a cute smile!" zei Jake en hij legde een arm om Hayette heen. We knikten allemaal.
Na een paar minuutjes rijden en een glas champagne waren we er dan eindelijk. Als eerste ging Jake naar buiten, met Jana achter zich aan. Hij legde voorzichtig een arm om haar middel en samen liepen ze over de rode loper. Je kon bijna niks zien door alle flitsen. Daarna kwamen Louis en Dorinde. Het aantal flitsen werd alleen maar groter. Louis gaf Dorinde een klein kusje op haar lippen en samen liepen ze door. Daarna kwamen Liam en Anouk. Liam sloeg ook een arm om Anouk's middel. "You're wearing purple, that's my favorite colour!" zei hij vrolijk en Anouk bloosde lichtjes. Samen liepen ze door. Toen kwamen Harry en Hayette. Harry legde zijn hand op Hayette's kont en gaf haar een kusje op haar lippen. Hij glimlachte lief naar haar en duizende flitsen kwamen weer tot leven. Toen kwam Niall met Marcha achter zich aan. Niall gaf Marcha een ieni-mini klein kusje op haar wang, zo schattig. Hij pakte haar hand en samen liepen ze door. Als laatste kwamen Zayn en ik. Ik stapte voorzichtig de auto uit en hoopte steeds maar niet te vallen op mijn schoenen. Als je buiten stond waren de flitsen alleen maar erger, of kwam dat door ons? Zayn glimlachte lief naar me en verstrengelde zijn vingers met de mijne. Samen liepen we over de rode loper heen. Het stormde in mijn buik met gevoelens. Ik verbaasde me er nog over dat ik niet enorm aan het shaken was. De rest kwam nu ook in zicht en langzaam liepen we met z'n 12-en naar binnen.
Het was één groot gala en het zag er zo geweldig, chique en duur uit. Zayn hield mijn hand nog steeds stevig vast en we liepen naar het midden van de grote dansvloer. "May I have this dance from you?" vroeg hij heel galant en hij stak zijn hand uit. "Erm.. with this dress?" vroeg ik onzeker. "Don't worry." zei hij en door zijn glimlach veranderde mijn mening. Ik pakte zijn hand en zachtjes schuifelden we op de muziek. De rest was ook allemaal aan het schuifelen. Jana legde haar hoofd op Jake's schouder, Marcha en Niall hadden ondertussen de grootste lol, Louis en Dorinde waren heel serieus aan het schuifelen, Harry was aan het flirten met Hayette en Liam veegde wat plukken haar uit Anouk's gezicht.
De muziek was voorbij en een ander lied kwam op. Zayn glimlachte en playbackte de tekst: "Where you been? Where you been all my life? It's a sin, the way you look in that light." Ik glimlachte en samen dansten we op de muziek. Nadat ook dat lied was afgelopen kwam er iemand naar Zayn toelopen die wat dingen influisterde. Zayn knikte naar de man en hij liep weer weg. "Babe, I need to go, I'll be right back." Voor ik het wist was hij al weg en ook de andere jongens waren verdwenen. Ik liep naar de meiden toe. "Wat is er aan de hand?" ze haalden hun schouders op. Ik keek even naar het podium waar de 5 jongens ineens stonden. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. Ze gingen zitten en Zayn was de eerste die opstond. Hij begon te zingen(speel dit af terwijl je lees) en ik kreeg kippenvel op mijn armen. Ik merkte dat hij me opzocht en toen hij eindelijk mijn blik had glimlachte hij en zong door. Hij blies een handkusje en toen zijn deel af was kwam Niall die zijn gitaar om zijn lichaam liet hangen en naar Marcha glimlachtte terwijl hij stereo hearts zong. "What's next blondie?" vroeg Louis waardoor Hayette en ik in de lach schoten. Niall bloosde even en gaf gauw een blik aan Marcha. Louis zong Valerie en ik merkte dat Dorinde tranen in haar ogen had. Zo schattig. Om het af te maken zongen ze met z'n allen torn en we zongen allemaal mee.
Er zijn nog geen reacties.