Foto bij Battle 3.2

Lekker terug van bowlen met collega's. Gehehe ;)

Ik loop de liedjes op mn mobiel nog eens af. Na twee uur konden we gewoon nog geen enkel lied vinden om te doen. En als we er wel een vonden, wees Harry hem af. Toeval? Denk het niet.
Hij werkt echt gewoon helemaal niet mee. Hij is gek geworden. Nee, dat lieg ik. Hij was altijd al gek.
Ik zucht en kijk de zaal rond. 'Dus, al iets gevonden wat meneertje wel goed vindt?'
Alle blikken die ik krijg toegewezen zeggen al genoeg: nada nopes.
'Geweldig.' zucht ik sarcastisch.
'We moeten gewoon één van onze hits doen. Dat valt altijd wel goed bij het publiek.' stelt Harry voor voor de duizendste keer.
'Ja en laten we dan vooral de regels breken. Prumm heeft ons duidelijk gezegd dat we geen eigen lied mochten gebruiken. Dat weet je.' spreek ik hem tegen. Ik irriteer me echt kapot aan hem.
'Ze heeft een punt, Harry.' stemt Liam het met me in. 'Als we die regels breken zijn we gedisqualificeerd en kunnen we de battle vaarwel zeggen.'
Harry zucht als overgave. 'Ik ga even rondlopen.' Hij staat op en wil weglopen.
'Dat dacht ik niet!' roep ik hem na. Hij stopt met lopen en draait zicht om. 'En waarom niet? Als ik weg wil, dan ga ik weg.'
'Nee, dat doe je niet. Eerst moeten we een lied vinden. Tot die tijd ga je nergens heen.' Ik doe een poging om streng te klinken, maar aan zijn blik te zien is die poging mislukt. Hij loopt naar me toe en gaat op enkele centimeters op me af staan.
'Sorry hoor, maar je bent me moeder niet!' spuwt Harry in mn gezicht.
'Nee klopt.' zeg ik rustig. 'Daar ga je al mee uit.' ik glimlach liefjes.
Harry maat een geluid dat op grommen lijkt en draait zich dan weg. Snel beent hij de zaal uit.
'Misschien had ik beter me mond kunnen houden?' zeg ik twijfelend, terwijl ik naar de rest kijk.
'Geen zorgen, ik krijg hem wel terug.' zegt Louis terwijl hij schter Harry aan rent.
'Ik denk dat we allemaal wel even een pauze verdienen. Wat nou als Liam en ik bij de Starbucks wat te drinken halen?' stelt Lisanne voor. Oh maar ik snap haar plannetje al. Slim hoor.
Snel staat Lisanne op en wenkt ze Liam mee. 'Tot zo.' lacht Liam, duidelijk zenuwachtig.

Hello lieve lezers ,
Ik zat laatst te denken, wat nou als ik eens een Q&A ga doen.
Dus vraag maar raak ;)
Over verhaal, hoewel ik lekker niets ga verklappen, gehehe
Of over mij.
Soo see ya later ;)

Reageer (6)

  • YourLittleEl

    liam en lisanne zijn cute!

    1 decennium geleden
  • xLove1Dxx

    Ik heb even helemaal geen inspiratie om een vraag te verzinnen dus:
    Naar welke muziek luister je?
    Is er een liedje/groep/zanger dat je slecht vind?

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Lisanne is zo slim man!!!
    Heb je al zin in London??? (Waag het niet nee te zeggen)
    Nu ga ik sleepy sleepy...
    7 dagen!!

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    (H)

    1 decennium geleden
  • CJ

    Hou je van koekjes?

    (Ik zou hier maar beter positief op antwoorden. (Ja dit is een bedreiging!))

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen