Foto bij 14 Faling

Jullie kunnen me zeker niet uitstaan... Eerst zeggen dat ik meer tijd heb en vervolgend niet meer schrijven... Ja ik mag mezelf ook niet.....

19-10-2012... OMG ik denk laat ik eens verderschrijven.... de hele site is verandert..... Nu voel ik me echt slecht...... Ik houd nooit mijn abo's bij maar ik durf te wedden dat ik er een paar (of misschien wel heel veel) ben verloren.... En voor de lezers die mij altijd trouw zijn gebleven heel erg bedankt...
Verderschrijven moet nu uit mijn hoofd omdat ik nu een laptop heb en de niet-verhaal-versie nog op de superslome pc in de keuken staat en ik ben gewoon te lui om al mijn bestanden over te zetten.... Nu vraagt men zich natuurlijk af: "PP je hebt verdomme vakantie.... Hoezo ben je te lui, wat doe je zoal!?" nou, om eerlijk te zijn doe ik zoal niks.... Ik ben naar walibi geweest en dat was het... jaa okee ik heb ook nog een taart gebakken en eind september ging ik voor een uitwisselingsproject naar Frankrijk, ja daar had ik wifi, nee daar heb ik niet geschreven.... Eigenlijk kan ik mijn tijd beter verdoen met het typen van de story en niet met dit onzin verhaal dat toch niemand leest..... Ik moet nog een Nederlands boek lezen en een Engels boek lezen maar dit vind ik nu toch het belangrijkst....

28-12-2012 Nu voel ik me echt wel verplicht om te schrijven, ik heb alweer vakantie, alle bestanden zijn eindelijk overgezet, ik moet niet naar een ander land, ik heb net een bericht naar Aloho geschreven dat ik eindelijk verderga.. De wereld is niet vergaan etc etc..... Nu alleen nog een titel bedenken... Van mij moet ie vandaag online komen!!! dat moet gewoon!!! Jullie zullen me haten maar dit moet van mij..... Ik zal wel als goede voornemen voor 2013 meer schrijven...

@ Delic: Bedankt voor de tip
@ Ewijn en Kreacher: bedankt voor jullie reacties ^^


Enjoy

ps. ik ben trouwens vergeten wie ik allemaal moest melden dat er een nieuw hoofdstukje online stond. Dus als je wil dat ik het ff meld zet het in een reactie

Puntjuuhh POV


Er viel een stilte terwijl de stem weg echoode. Eigenlijk was dat best vreemd omdat we midden in de lucht vlogen maar niemand besteedde daar aandacht aan.
"Ik zei breng mij Harry Potter," volgde de stem ongeduldig, maar daardoor niet minder dreigend.
Harry was de eerste die weer wat zei: "Ik begrijp dat de verleiding groot is, je eigen veiligheid enzo, maar spaar me alsjeblieft. Ik heb een vermoeden dat dat Voldemort is,"
"Nee ècht?" riep ik sarcastisch. Aloho luisterde niet echt naar ons gesprek maar gaf vaagjes commentaar
"Hmm. Denk eens aan de mogenlijkheden; Lord Voldemort als leraar." Ik gooide een smekkie naar haar toe zodat we onze conversatie konden voortzetten.
"Oké dan," zei ik weer tegen Harry "We laten je in leven, vanwege een reden: Ooit op een dag red je de wereld door die gast te vermoorden en als je dat niet kan doen ben ik ten dode opgeschreven," Ik voelde een paar vragende blikken in mijn rug prikken, "Ik ben halfbloed maar opgevoed door een dreuzel. En ik ga op dit moment met jou om, die twee dingen opgeteld, Vermenigvuldigt met 7 en gedeeld door de wortel van 394 heeft als uitkomst dat de overlevingskansen nul komma nada zijn."
Op dat moment verscheen hij, Lord Voldemort vloog een paar meter van ons vandaan en hij keek helemaal niet blij.
"Ik herhaal breng mij Harr-" maar we zouden nooit weten wie we nogmaals moesten brengen want hij werd gedwongen om te stoppen.
"Crucio!" Ik had eigenlijk niet in de gaten gehad dat ik mijn toverstok had getrokken.
"Aaaahh," Voldemorts kreet van woede teisterde onze oren en ik dacht dat je dat verschrikkelijke geluid zelfs in China zou horen. Even later verdween hij even snel als hij gekomen was. Aloho staarde voor zich uit, niet in staat om iets te zeggen.
"Iemand zou een boek moeten schrijven over de vreemde uitdrukkingen van meiden, en wat die dan zoal betekenen," Ik zuchtte, ik zat opgescheept met een idioot.
"Kop dicht en help mee met iets verzinnen," riep ik geïrriteerd. Maar het was al niet meer nodig, ze was alweer helemaal helder, althans voor haar doen dan.
"Mijn meester! Nee!" ze toverde haar telefoon tevoorschijn en ik wist precies wat ze ging doen.
"Nee," mompelde ik "Houd haar tegen! ze gaat ze oproepen!" maar te was al te laat, ik zag hoe ze het teken op het scherm tevoorschijn haalde en er dramatisch op tikte. Ineens waren we omgeven door de deatheaters van de deatheater-club op quizlet.
"Wraak op de stem in de lucht voor het halen van Voldie in plaats van simpelweg Patty!" De clubleden vlogen alle kanten op en hadden niet in de gaten dat ik samen met Harry Potter in hun midden was.
"Ze snapt het niet, hè?" fluisterde Harry.
"Ik vrees van niet." In mijn zak zat nog een chocokikker die ik tevoorschijn haalde. "Alohomoraize, chocokikker" Maar ze reageerde niet. Ik keek vragend naar Harry om te zien of hij nog een idee had.
"Ze neemt geen kikker," was het enige wat hij uitbracht dus ik gaf de kikker aan hem om hem weer een beetje bij zinnen te krijgen. Ondertussen waren de Quizlet-Deatheaters weer vertrokken.
"Heer, ik kom naar u toe!" schreeuwde Aloho en ze sprong van haar bezem. In een mislukte poging om de held uit te hangen sprong Harry er weer eens achteraan. Hoe veemd ze ook waren ze bleven mijn vrienden dus vloog ik achter ze aan, terwijl ik dichterbij kwam zag ik Aloho duidelijk pogingen doen om op de superawesome, bezemloze manier van Voldie te vliegen en Harry probeerde haar vast te grijpen. Ze waren zich allebei niet bewust van het feit dat ze bijna tepletter zouden storten. op het moment dat Harry Aloho's hand greep, greep ik de zijne en trok ik ze op mijn bezem. Met dezelfde snelheid schoot ik weer omhoog en zette ik Aoho op haar bezem waarna ik haar een smekkie gaf.
"En nu braaf zijn" commandeerde ik haar.

Presentator: Had echt niemand het geraden? Het was doodsimpel, PP kreeg toen te horen dat haar vader was overleden, ze was pas vier jaar en ze begreep het niet. En ja, dit is waargebeurt
Man die voor het publiek staat met een bord waar op staat wat ze moeten doen: *schrijft 'stilte' op het bord*
Publiek: O.o
Man die voor het publiek staat met een bord waar op staat wat ze moeten doen: *houdt daarnet beschreven bord omhoog*
Publiek: *is stil*
Superman: Awkwarrrrd
Stem van PP: Voer hem af
Superman wordt afgevoerd en in een kamertje gezet voor PP en Aloho hun eigen doeleinden
Presentator: En de quiz van deze aflevering is: Welke smaak smekkie kreeg Aloho toegestopt toe ze weer op haar bezem zat? De persoon die dit als eerste raad krijgt zijn of haar naam in regenboogletters in de inleiding van het volgende hoofdstuk te zien. Als je meerdere antwoorden geeft telt alleen je eerste antwoord en als er meerdere zijn die het goed hebben loten we
Publiek: *klapt luid*
Presentator: op naar de gebruikelijke onzin
Batman: als het onzin is, waarom vertel je het dan
Ook Batman wordt afgevoerd en in een kamertje gezet voor PP en Aloho hun eigen doeleinden
The Joker: Kill the batman
Ook the Joker wordt afgevoerd en in een kamertje gezet voor PP en Aloho hun eigen doeleinden
Spiderman: Euh....
Twee bewakers lopen al in de richting van Spiderman
Spiderman: Ik ga al, ik ga al
Spiderman voert zichzelf af naar een kamertje voor PP en Aloho hun eigen doeleinden
Presentator: Zoals ik al zei, de gebruikelijke onzin
Een dramatisch muziekje klinkt uit de luidsprekers
Presentator: Zal Voldie terugkomen? Springen er nog meer mensen van hun bezem, Blijft Aloho braaf? Zal PP gek worden van haar ouders die steeds de top 2000 draaien? Zullen ze dit overleven, of is dit avontuur te groot voor onze helden? Zie het de volgende keer! Waarom? Omdat je afstandsbediening daarnet is afgevoerd en in een kamertje is gezet voor PP en Aloho hun eigen doeleinden
Het licht gaat uit en iedereen moet uit zichzelf weggaan omdat de beveiliging allemaal in een kamertje zit om Superman, Batman, the Joker, Spiderman en miljarden afstandsbedieningen in bedwang te houden

Reageer (2)

  • Delic

    Blijft Aloho braaf?

    Naïef, naïef...

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Haha, snelverder! <333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen