Try To Catch My Lovebug. 31
*JunePov
Het is lekker weer. Je staat naast Mira op de stoep, voor haar huis, te wachten op haar oom. Jullie komen net uit school. Je had je spullen ‘s morgens al bij Mira achtergelaten. Nu kunnen jullie vroeg heen. Waarschijnlijk zullen jullie er pas ’s avonds zijn. Sinds Nick je daarover gebeld heeft ben je helemaal druk. Je hebt de dagen afgestreept en kon niet wachten tot vandaag. Je weet ook niet wat je van Nicks reactie moet denken over Hannah Montana.
‘Ik ga hem echt direct in zijn armen vallen en helemaal plat zoenen,’zegt Mira.
Je grinnikt. Zo gaat het al de hele dag. ‘Ja, ja. Ik weet het nu wel. Misschien is hij wel ziek en mag je hem niet bij hem komen,’zeg je plagend.
Mira steekt haar tong uit en loopt onrustig heen en weer. Je zucht.
Je mobiel trilt. ‘Hee, goede reis. We hebben er zin in om jullie weer te zien. Zeggen jullie het als jullie in de buurt van Phoenix komen? Tot straks, kus Kevin,’lees je hardop voor.
Mira glimlacht. ‘Grr, laat die man opschieten,’zegt ze dan. Net op dat moment komt haar oom de hoek om. Je grinnikt en pakt je tas.
Mira’s oom stelt zich aan jou voor als Mike. Jullie gooien jullie tassen achterin en nemen plaats in de auto. Je bent eigenlijk best wel nerveus. Hoe zal alles nu zijn als je de jongens weer ziet? Zou alles hetzelfde zijn? Of zou het onwennig zijn omdat jullie op een andere plek zijn? Je hoopt dat alles goed gaat en dat het gewoon super gezellig wordt. Je hebt niet voor niets die twee en een halve week zitten te wachten.
‘Jullie moeders vonden beide dat jullie gewoon bij mij moesten slapen en voor de rest zijn jullie vrij om te gaan en te staan waar jullie willen,’zegt Mike. Mira zucht nadrukkelijk.
‘Het is geen straf Mira! Jullie kunnen gewoon de hele dag bij de jongens zijn, alleen verwacht ik jullie ’s avonds in jullie bed en ik verwacht jullie ’s morgens aan de tafel voor een ontbijt,’zegt Mike voor de duidelijkheid.
‘Ja, is wel goed hoor. Mira is gewoon een beetje zenuwachtig,’zeg je lachend. Je kijkt naar Mira naast je.
Ze lacht vriendelijk naar haar oom. ‘Ja, let maar niet op mij. Ik vind het geweldig dat u ons wilt brengen en halen. En dat we bij u kunnen verblijven. Echt waar,’zegt Mira poeslief.
‘Ja, is al goed kind. Ik zie je toch niet zo vaak en elkaar zo nu en dan een dienst bewijzen is het minste wat ik kan doen. Oh en, zeg maar gewoon jij,’zegt Mike vrolijk en draait de snelweg op.
Het is een lange rit van bijna vier uur, maar Mira en jij hebben elkaar ervan overtuigd dat het de moeite waard is. Jullie ratelen over de jongens en van allerlei andere dingen. Je hebt nog tijdschriften meegenomen. Jullie stoppen na een tijd. Je eet wat, maar jullie willen graag snel verder. Voordat het nog te laat wordt om de jongens op te zoeken.
Het is half negen als jullie Phoenix binnen komen. ‘Welk hotel zitten ze ook alweer?’vraag je aan Mira.
Die fronst en denkt diep na. ‘Eh, ik geloof het Grand Hill Hotel. Ken je dat oom Mike?’
‘Ja, dat ken ik. Dat is een luxe hotel. Zitten jullie vrienden daar?’vraagt Mike.
‘Ja, kunt u ons er afzetten? Ik denk dat ik de weg vanaf daar naar uw huis wel weet. U woont toch dicht bij het centrum?’vraagt Mira.
‘Ja, ja zeker. Het Grand Hill Hotel ligt aan de andere kant van het centrum dan waar ik woon. Dus je moet wel eerst door de winkelstraten. Maar ik denk dat je het dan wel weet, en anders bel je me maar,’zegt Mike en draait van de snelwel af.
Je hebt Kevin expres gesmst dat jullie hen niet meer kunnen bezoeken deze avond, zodat het en verrassing is als jullie binnenkomen.
Het duurt eventjes en dan rijden jullie op het hotel af.
‘Welke kamer ook alweer? 106 toch?!’vraag je aan Mira. Die knikt. Ze is stil en zenuwachtig. ‘Bedankt, tot later,’zeg je tegen Mike. Een aardige man.
Je pakt Mira bij haar arm en samen lopen jullie richting de lift. Op de eerste verdieping stappen jullie uit. Het is even zoeken waar kamer 106 is, maar al snel staan jullie zenuwachtig voor de deur.
Mira klopt voorzichtig op de deur. ‘Ja, binnen,’horen jullie Joe roepen. Mira begint al te glimlachen en opent de deur.
De jongens kijken op. ‘Hallo!!’roepen Mira en jij enthousiast.
‘Omg, wat doen jullie hier nu al?’vraagt Nick verbaasd.
Ze lopen op jullie af en omhelzen jullie. Je bent zo blij weer bij hen te zijn. Je hebt hen erg gemist. Joe en Mira zijn ook super blij om elkaar weer te zien. Je straalt helemaal. ‘Argh, ik ben zo blij om weer bij jullie te zijn,’zeg je vrolijk.
Joe haalt iets te drinken voor jullie en direct beginnen jullie honderduit te kletsen alsof jullie elkaar jaren niet hebben gezien. Je houdt Nicks hand vast, alsof je hem iets heel ernstigs moet vertellen, en vertelt hem over dingen die gebeurd zijn. Hij lacht en plaagt je wat. Kevin praat met jullie mee en vertelt over dingen die er bij hen zijn gebeurd, met aanvullingen van Joe. Je lacht. Mira zit bij Joe op schoot. Kevin maakt een grapje en iedereen lach alsof er zijn leven ervan af hangt.
Reageer (4)
aah.
1 decennium geledenhijs weer geweldig =]
zoals altijd =]
SNEL VERDER <3
plz plz plz!!!
1 decennium geledenga snel verder:D:D:D
voor mij(A):D
je story is echt super leuk!
xxx<3
super
1 decennium geledenheel snel verder jij!
1 decennium geledenplease nog 1?