Written by: Fabi

Omdat ik op vakantie ga post ik volgende week pas weer een stukje:(

Hermione Granger

Reactie's alsjeblieft(flower) Iedereen vindt het toch leuk om reactie's te krijgen op dingen waar ze heel erg hun best voor doen;)

~even later~

Luna was weer flauw gevallen, de Death Eaters zaten achter ons aan en wij hadden een groot probleem. We renden door allemaal steegjes. Na een possje was mijn richtingsgevoel helemaal verdwenen. In paniek holden we tot we in een doodlopend straatje stonden. 'Bloody hell!' riep Ron. 'Ron!' riep ik verschrikt door zijn taalgebruik. 'Hermione! We zitten vast en we kunnen niet over de muur heen klimmen omdat we Luna nooit meekrijgen! De Death Eaters lopen daar ergens rond en we kunnen het risico niet nemen om terug te rennen! ENIG IDEE IN WAT VOOR EEN SITUATIE WE ZITTEN?!!' schreeuwde Ron. Ik bleef heel stil. Toen ik mezelf weer een beetje bij elkaar had keek ik Ron ijskoud aan. 'Waag het niet om ooit nog zo naar mij te schreeuwen Ron, dan heb je namelijk echt een probleem.' siste ik naar hem. De Death Eaters verschenen in de opening van het steegje. 'Kunnen we misschien ophouden met ruzie maken en bedenken wat we gaan DOEN?!' Siste Fred onder zijn tanden door. 'Mione, een plan? Jij bent de slimme!' zei George met een vleugje humor in zijn stem. 'In dít soort situaties sta ik onder druk en kan ik dus géén plan bedenken George!' snauwde ik. 'Zo zo, wat hebben we hier. Een stel Blood trattors en een Mudblood' grinnikte een Death Eater. De andere 5 lachtten. 'Waarom viel zij flauw?!' siste Death Eater 4 dreigend. 'Ze voelde zich niet zo goed, slaap tekort is niet goed voor je bewustzijn.' zei George. 'LIEG NIET TEGEN ONS!' schreeuwde een andere Death Eaters en ze kwamen akelig dichtbij. Opeens verscheen er in de muur achter ons een opening. Ik zag nog net een flits van blond, bijna wit, haar wegschieten. Iedereen stapte ongemerkt in het gat. Net toen alle Death Eaters hun toverstokken op ons richtten ging de opening dicht. We renden met een noodgang terug naar de Tovertweeling topfop shop en sloten alles af, alsof we er niet waren. 'We leggen Luna in mijn kamer in het appartement met alles afgesloten en de deuren en ramen magiebestendig.' zei George zachtjes. Hij was nog maar net weg of we hoorden al stemmen van buiten. 'ik weet zeker dat ze hierheen zijn gegaan!' riep de dreigende stem van Death Eater 4. 'Weg hier!' siste Neville. We renden met zn allen naar het appartement en sloten alles af. Ik maakte het magie bestendig en we luisterden allemaal hoe de dooddoeners binnen kwamen. 'Huh? Ze zijn hier niet.' hoorde we een grommende stem zeggen. 'Nee, ze zijn er wel ze laten zich gewoon niet zien.' sliste een ander. 'Dus... Wat doen we nu?' vroeg een andere Death Eater niet begrijpend. 'Waar ben je Death Eater voor?! Slopen!' riep hun leider en we luisterden allemaal naar de spreuken die werden gebruikt om het meesterwerk van Fred en George te vernielen.

Reageer (1)

  • juststayy

    Leuk (: Snel verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen