Dream 45.
Ik zat met Anouk op Liam's kamer. Ik stond voor de spiegel en Anouk zat op het bed. "Seriously? THIS is what you're going to wear?!" Ik keek haar raar aan. Jana kwam net onze kamer binnen. "Jana, do you think she can wear this tonight?!" Jana bekeek me van top tot teen en ik glimlachte naar haar. Ze schudde teleurgesteld haar hoofd. "No... look what you're wearing!" Ik bekeek mezelf nog een keer in de spiegel. "Is het zo erg?" Vroeg ik verward. Anouk en Jana knikten beide. "Zo kun je echt niet op een rode loper. Komop zeg, leen maar wat van mij anders." zei Anouk en ze opende één van haar koffers die op het bed lag. Ze haalde er wat kleding uit en gaf het aan mij. "Trek aan." beveelde ze. Ik bekeek wat het was. "Nou ik weet niet of.. " "TREK AAN!" schreeuwde Jana en Anouk tegelijk waardoor ik direct de kleren aantrok. "Kijk DIT staat je geweldig!" zei Jana. Anouk knikte. Ik draaide een rondje voor de spiegel. "Euhm.. Ik weet het niet.. het jurkje is zo kort." Ik probeerde het jurkje naar beneden te trekken. "Dat is juist sexy!" zei Jana. "En ik kan echt niet lopen op die hakken!" "Jawel, gewoon een beetje oefenen." zei Anouk. "En waarom nou die tas? Ik neem toch niks mee?" zeurde ik door. "Dat is een clutch Sas, en jawel dat staat leuk." antwoorde Anouk. "De oorbellen zijn wel leuk." zei ik glimlachend. "Maar natuurlijk, Zayn draagt ook sterretjes in zijn oren." zei Jana en ze wiebelde met haar wenkbrauwen. Ik begon te blozen toen ik aan Zayn dacht. "Maar ik voel me niet echt fijn hierin.. " zei ik zachtjes. "Waarom niet?" zeiden Anouk en Jana precies tegelijk. "Omdat ik nooit jurken draag en het is niet mijn stijl en.. " "Waarom doe je nou ineens zo verlegen? Je bent altijd zo zelfverzekerd en nu ineens zo.. " vraagt Jana. "Ik voel me gewoon nogal onzeker hierin.. " fluisterde ik zachtjes. "Luister Sas, het staat je geweldig! En wij zijn echt niet de enige die dat vinden." Anouk duwde me de kamer uit en direct door naar de badkamer. "IK DOE JE MAKE-UP!" schreeuwde Anouk. "NEE IK WIL DAT DOEN!" schreeuwde Jana. "Jullie mogen het euh.. beide wel doen hoor?" zei ik. Ik merkte dat ik bijna in de lach schoot. Snel begonnen ze aan mijn make-up. Ik bekeek mezelf in de spiegel. "You look perfect!" schreeuwde Jana bijna. Anouk gaf haar een high-five. "Allright let's go!" zei Anouk en ze duwde me de kamer in. De jongens waren allemaal al klaar en stonden bij de deur te wachten. Voetje voor voetje kwam ik naar ze toe lopen, bang om te vallen. Zayn's mond stond een stukje open. "Zayn.. dude..." Niall porde in zijn zij maar hij reargeerde niet. "You're catching flies!" zei hij en hij duwde Zayn's mond dicht, die gewoon weer openviel. Ik was enorm aan het blozen en probeerde mijn gezicht achter mijn haar te verstoppen. Zayn kwam langzaam naar me toelopen en veegde de plukken haar uit mijn gezicht. Hij pakte mijn handen vast. "Youknow, I always wanted a girl who doesn't know she's beautiful, so that I had an excuse to let her know all the time." zei hij glimlachend. Ik bloosde nog steeds. "And babe.. you are so beautiful." fluisterde hij zachtjes en hij drukte voorzichtig zijn lippen op die van mij. Anouk stootte Jana aan. "We need to make us ready!" siste ze en ze trok Jana mee weg. Later kwamen alle meiden terug. Ze waren allemaal prachtig gekleed. "Let's go guys!" schreeuwde Harry en we verlieten de hotelkamer.
Er zijn nog geen reacties.