Foto bij Dream 44.

Langzaam werd ik wakker uit mijn slaap. Ik rekte me uit en keek naast me. Ik deinsde achteruit toen ik zag dat 2 helderblauwe ogen me aanstaarden. "Erm.. hi." zei ik droog en ik glimlachte naar Niall die op 1 arm geleund naar me aan het kijken was. "How long are you watching?" vroeg ik. Mijn wangen kleurden rood. "Not so long.. but listen." hij werd ineens erg serieus waar ik van schrok. Op één of andere manier wist ik precies wat hij ging zeggen. "I think I don't..." Plots werd de deur opgengegooit en stormde Zayn naar binnen. "STOP STOP STOP!!" schreeuwde hij. Weer deinsde ik achteruit. Wat was er aan de hand? Zayn zuchtte diep en hij had tranen in zijn ogen. "I can't take this anymore! I LOVE YOU AND I KNOW YOU LOVE ME! WHY ARE YOU DOING THIS?!" Ik beet op mijn lip. Wat moest ik nou zeggen. Ik was compleet door de war.
Door al het geschreeuw kwam de rest ook onze kamer binnen. Niall en ik waren intussen gaan zitten op het bed. "I also don't understand why... I mean.. Marcha.." hij draaide zich om naar Marcha die nogal geschrokken keek aangezien ze ineens het onderwerp van het gesprek werd. "Why did you dump him?! You are perfect for eachother and you know that!" Ik wist niet wat me overkwam. Waar was Zayn mee bezig? Marcha zuchtte. "You are right. I am sorry.. I'm sorry Niall I was just a bit confused. I never wanted to hurt you and.. actually, I still love you." Het klonkt gewoon zo schattig wat Marcha zei. Ik keek naar Niall en Niall keek naar mij. Ik wist precies wat hij voelde en dacht. Hij wou me geen pijn doen. "It's allright Niall, go to here, I know you love here." zei ik en hij stond op. Tegelijk liepen ze naar elkaar toe en knuffelden ze elkaar. Ik hoorde een paar mensen 'awh' roepen en Niall tilde Marcha voorzichtig op en kustte haar. "I love you" fluisterde hij zachtjes. "I love you too." antwoorde ze. Niall zette Marcha weer neer en mijn blik was weer gericht op Zayn. "Zayn is right." klonk opeens door de kamer. Het kwam van Louis! Ik keek hem raar aan. "I... I never liked you because... I thought that.. I don't know I thought that there was someting wrong with you and I thought that you were a whore because you had someone else every time.. but I understand it. It was hard for you to say no to people.. that's why... Youknow. I'm sorry Sacha. And Zayn is right. You guys ARE perfect for eachother and I just can't see everyody unhappy.. I don't want all this drama... I want everything back." Zo, dat was een lange speech. Ik keek naar Zayn die moeilijk naar me keek. Ik zag in zijn ogen wat hij wilde: Mij. Ik stond op en gaf hem een knuffel. Een traan verliet mijn ooghoek en liep over mijn wang."Zayn, I'm sorry, about everything." snikte ik. "I'm sorry too, I shouldn't have kissed Anouk... I was just stupid." "I forgive you." fluisterde ik zachtjes en gepassioneerd kustte hij me. Plots keek iedereen naar elkaar. Het was zo raar. Jana keek naar Jake, Dorinde keek naar Louis, Hayette keek naar Harry, Niall keek naar Marcha en Liam keek naar Anouk. Iedereen ruilde van plek en plots was alles weer bijna zoals het was. "I think we should sort of.. celebrate this." zei Jake vastberaden. Iedereen keek hem aan en hij haalde zijn telefoon weer tevoorschijn. "Tonight.. there's a red carpet.. and this is our last day here in Holland so I think.. that we should party at the red carpet. Right?" Iedereen stemde in en er werd gejuicht. Alles was weer zoals het was. (Behalve dan Marcha die met Niall had in plaats van Louis en Dorinde die met Louis had in plaats van Niall.)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen