10.
Ik hoop ook dat er meer mensen mijn story lezen maar ja.
ik was het verhaal een beetje vergeten maar nu ga ik verder sorry voor degene die wachten op een vervolg maar hier is een hoofdstuk voor jullie.
Daphne Potter
Harry keek opgelucht naar mij en Ron.
"Hé, jij kan snel lopen." zegt Harry hijgend en hij neemt plaats op de stoel voor mij en Ron.
"Sorry ik wilde gewoon weg van die plek dat is al." zeg ik.
We bleven even stil, tot Hermelien binnen kwam met een heel dik boek.
"Welk boek heb je nu weer uit de bib meegenomen?" vraagt Harry.
"Euhh, gewoon een boek." zegt Hermelien waarmee ze even naar mij kijkt.
"Hermelien als het een boek over Feeën is mag je het ook zeggen hoor. het is toch geen schande." zeg ik om haar gerust te stellen.
"Ooh, in dat geval het is een boek over feeën. Ik wil graag weten hoe Daphne haar leven als Fee eruit ziet." zegt ze.
"Hermelien dat kan je toch ook aan Daphne vragen." zegt Harry.
"ja maar ik dacht dat het misschien wat te veel was om uit te leggen. Daarom ga ik dit boek lezen. Er staan intersante dingen in hoor." Zegt Hermelien.
"Wat vindt je dan zo intersant aan ons leven, Hermelien." vraagt Floor die aan komt lopen.
"Nou het feit dat jullie leven afhangt van de liefde. Dat is zo Romantisch en schattig." zegt Hermelien.
Ik weet niet wat jij daar schattig aan vindt Hermelien. We kunnen maar één keer verliefd worden en stel je voor dat dan juist de gene waar je opvalt niet verliefd is op jou. Dan blijf je voor altijd alleen." antwoordt ik terug.
"Ja en dan heb je nog het feit als je grote liefde sterft sterf je mee. er zijn zelfs roddels dat je grote liefde al is vast gelegt want er zijn soms Feeën van 4 à 5 jaar die sterven aan een gebroken hart. Snap je wat ik bedoel?" zegt Floor.
"Niet echt." antwoordt ron.
"Wel dat betekend dat eigenlijk ons leven bij iemand anders in de handen ligt en we weten niet wie dat is dus kunnen we hem ook niet beschermen." zeg ik.
"Maar hoe weten jullie dan wie jullie grote liefde is?" vraagt Hermelien.
"Door de eerste zoen. We zouden dan een gevoel van verlossing moeten voelen en het schijnt ook dat het voelt alsof er vlinders in onze buiken beginnen rond te vliegen." zeg ik.
"oooooohhhhhhh, ik wil dat ook." zeurt Hermelien.
"Dat is nog niet alles ter bevestiging krijg je met kerst een brief van de witte fee of hij wel echt je ware liefde is want met die kriebels enzo dat komt soms wel meer voor zeggen ze." zegt Floor.
"Echt alleen met Kerst niet eerder of later. Stel je voor dat je met iemand zoent net na kerst dan moet je een jaar wachten." zegt Hermelien verontwaardigd.
"Jep alleen met Kerst. Ik zou ook een heletijd op de puntjes van mijn tenen lopen denk ik maar er is geen andere keuze." zeg ik mt een zucht.
"wauw jullie zijn echt ingewikkeld. Ik ben blij dat ik gewoon een tovenaar ben." zegt Ron.
"Hé wat zitten jullie hier te doen." zegt Marcel.
"Wij zijn aan het babbelen dat zie je toch." zegt Harry.
"Zo bedoel ik het niet het is tijd om te gaan eten daarmee." zegt hij terug.
"Wat kom we moeten snel zijn want anders is er niets meer over!" brult Ron en gaat in loop pas naar het portret.
We lachen even en volgen hem daarna maar naar de grote zaal.
Reageer (2)
ron is echt een varken als het op eten aankomt
1 decennium geledenverrrddeerr!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihihihi
1 decennium geleden