Chapter 24
POV; Carly 'Car' Miller
Geschokt kijk ik naar Murdock die verder blijft lopen, ook al is hij geraakt door de kogels, maar verdwijnt dan toch. "Hij is dood. Toch?" vraagt Kat aan de jongens. "Normaal wel ja..." antwoord Sam niet echt overtuigend. Plots horen we een schreeuw en dan iets dat valt. Snel kijk ik om en zie daar Ed en Harry staan met Murdock. Zonder aarzelen richt ik mijn geweer op Murdock en schiet, en hij verdwijnt. Uit mijn ooghoeken zie ik Ed en Harry naar de deur rennen, maar Murdock verspert hun de weg, en de rennen naar een doodlopend gangetje. Terwijl Murdock hun achtervolgt, zie ik Dean een spuitbus pakken en zijn aansteker, en rent naar Murdock toe, "Take that you ugly son of a bitch!!" en spuit met de spuitbus richting Murdock terwijl hij zijn vlammende aansteker ervoor houd. Al snel verdwijnt hij. "Heb je op de website gezet wat we hadden verteld over de geweren?!" riep Kat naar hun en keek hun dreigend aan, bang knikte ze, "Maar onze server crashte..." voegde Ed er aantoe. "GEEN WONDER!" riep ik gefrustreerd uit. "Ik heb een plan!" zei Dean dan, en hield zijn aansteker omhoog. "Dean... Je bent een genie!" zei Kat en gaf hem een kus op zijn wang. Om daarover verbaast te zijn, hadden we geen tijd, want Murdock kwam alweer op ons af. "Rennen!" riep iedereen tegelijk, en terwijl we allemaal naar buiten liepen gooide Dean de aansteker op de grond, en sprong net optijd bij ons achter te bosjes om vervolgens het huis te zien afbranden. Grinnikend kijk ik naar het brandende huis en laat me achterover op het gras vallen en mompelde; "Ik haat Tulpa's...". "Wat als de legende weer veranderd en hij nu uit het huis kan?" hoorde ik op de achtergrond de stem van Sam zeggen. "Dan moeten we maar terug komen." was het laatste wat ik hoorde voor ik op het gras in slaap viel.
Er zijn nog geen reacties.