Foto bij Boyfriend

v e r g e e t n i e t a b o en k u d o

"Hallo zondagochtend !" met een big smile doe ik mijn gordijnen open, zingend dans ik door de hal. "zozo, jij bent vrolijk, en hoe was het strandfeest ?" "het strandfeest was SUPER ik heb zelfs een jongen ontmoet" "oeh een jongen" herhaald mijn moeder. "en we hebben GEDANST" "oeh gedanst" herhaald mijn moeder alweer. "En hoe heet die jongen ?" vraagt mijn vader streng. "Hij heet Casper, hij heeft ontzettend mooie ogen en heeft me thuisgebracht op zijn fiets, hopelijk zie ik hem vandaag weer" DING DONG "ik ga wel !" roep ik snel in hoop dat het Capser is. Ik gooi de deur open "Hey lis" "hee jij !, hoe was het met Capser ?" "ssttt, vertel ik zo wel, kom je binnen ?" "oke, maar gaan we dan zo naar buiten ?" ik knik en loop naar de ontbijttafel. "Dag Lisa" zegt mijn moeder met een lach. "goedemorgen meneer en mevrouw de Fries" "Noem ons alsjeblieft geen meneer en mevrouw, Richard en Danielle is prima" zegt mijn vader. "ooh oke" en ik voel dat Lisa aan mijn shirt trekt. "Mam, pap we gaan naar buiten !" "oke, denk eraan om 1 uur terug zijn !" roept mijn moeder net voordat ik de deur dichtdoe. "Wat is er om 1 uur ?" "Dan hebben mijn ouders een verjaardag en moet ik op het huis letten, kom anders mee, gaan we samen een filmpie kijken !" roep ik enthousiast. "Oke oke, maar eerst...doe je ogen dicht" ik doe wat ze zegt en hoor iemand aankomen lopen. Opeens voel ik dat iemand me kust ik doe mijn ogen open en zie dat het Casper is. Ik omhels hem en hij tilt me op en draait me in het rond terwijl we nog steeds zoenen. Als hij me neerzet draai ik me om en houdt hij z'n handen om mijn middel. Ook Chris is er en praat aandachtig met Lisa, waardoor Lisa niet kan stoppen met lachen. Ik en Casper gaan op het gras zitten, Lisa en Chris gaan op de schommels. "Casper ?" "Ja ?" "Zijn we eigenlijk...je weet wel..." Casper kijkt me vragend aan "je weet wel dat een jongen en een meisje samen zijn....ooh je weet wat ik bedoel" en ik duw Casper naar achter, Hij moet lachen en zegt "Wil je dat ?" ik voel dat ik bloos en zeg gauw "wil jij dat ?" "niks liever" hij tilt me op zijn schoot en houd me vast, van achter geeft hij me een kus op me wang en weer komen die kriebels in mijn buik.....ooh nee ! het is 1 uur "ik moet naar huis" ik sta op en zie dat Casper teleurgesteld is. "uhm....wil je mischien mee ? mijn ouders zijn er niet en....Lisa komt een film kijken" Casper staat op en pakt mijn hand. Met Casper aan mijn hand, en Lisa en Chris achter me komen we bij mijn huis. net als ik de deur open wil doen zwaait ie open. "ooh Courtney je hebt vrienden meegenomen" zegt mijn moeder verbaasd. "ja, dat mag toch wel ?" "tuurlijk" we lopen naar binnen maar mijn moeder houd me tegen, ze kijkt me streng aan en zegt dan: "leuk !" ik moet lachen, ik wist wel dat mijn moeder Capser leuk zou vinden !

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen