Chapter 22
POV; Carly 'Car' Miller
Grijnzend zet ik de Mustang in een vrije parkeerplek, en stap uit. Al snel volgen Kat en Dean mijn voorbeeld.
“Waar ik Sam?” vraag ik aan Dean als we aan het Motel aankomen, “Binnen.” Antwoord hij simpel.
Behendig doe ik de deur open van de jongens hun kamer en loop regelrecht naar de tafel waarop Sam zit met zijn laptop, en zet tegenover hem mijn handen op tafel, zodat hij het perfecte inkijk heeft in mijn decolté. “Dus, is het gelukt?” vraag ik regelrecht. Ik zie Sam mij aankijken, en dan zijn blik verlaagt naar onder, waardoor hij slikt en meteen wegkijkt. Grijnzend neem ik een stoel, en ga daarop zitten. “Eh, ja. Het staat erop.” Antwoord hij moeilijk, en draait de laptop mijn kant op. Grinnikend lees ik wat er staat; “’We weten uit betrouwbare bron, dat Murdock een fatale angst heeft voor vuurwapens’ Oke… Wat nu?” “Wachten, vanavond gaan we met z’n allen naar het huis.” Beantwoord hij mijn vraag.
“Bier!” roept Dean als hij binnenkomt en loopt regelrecht naar de minibar dat er staat. Grinnikend kijk ik naar Kat die naast me komt zitten, en Dean tegenover ons naast Sam, en deelt de bierflesjes uit. Met de blote hand, doe ik die van mij open, en zie twee verbaasde gezichten mijn kant opvliegen, “Wat? Nooit een vrouw een bierflesje zien openen?” grinnikend drink ik van het bier.
Na nog wat gepraat te hebben met de jongens, was het tijd dat we ons zouden omkleden, en onze spullen klaar zouden nemen.
Samen met Kat, liepen we naar onze eigen kamer, en kleden ons daar om. Ik deed mijn ‘Bazinga’ shirt weer aan, met daarop een lange broek en all-stars. Mijn motorjacket en mijn haar deed ik in een hoge staart. Snel stak ik mijn aansteker en wat stekjes in mijn jaszak. Een zaklap maakte ik vast aan mijn riem en mijn colt en zoutgeweer hield ik verborgen achter mijn jacket. Snel liep ik de badkamer uit, waar ik Kat al helemaal omgekleed zag staan. “Twee uur hadden ze gezegd.”
Er zijn nog geen reacties.