Foto bij Chapter 21

Pov; Katherine 'Kath' Raven

‘waarom denk je dat jullie het moeten doen?’ vraagt Dean geïrriteerd. Ik zoek in mijn tas naar de geschikte kleren. ‘kom op zeg! Denk je echt dat jullie twee er goed uit zouden zien in sexy kleren, en daarmee de Ed en Harry zouden kunnen overhalen?’ schiet ik terug naar Dean. Hij haalt zijn schouders op. ‘misschien wel’ grapt hij. Ik rol met mijn ogen en klop 4 keer op de deur. Carly doet snel open en ik stap naar binnen. ‘wat denk je?’ vraagt ze als ze haar kleren showt. Even bijt ik op mijn onderlip en pak het ander shirt dat ze eerder aan had. ‘dit is beter’ ze verkleed zich en ik doe hetzelfde. Dit keer heb ik een kort rokje aan met daarop een naveltruitje. Ik moet toe geven, snel zou ik het niet dragen. Maar drastisch matregels hebben drastische kleren nodig. ‘en wat denken jullie?’ we stappen uit de badkamer en kijken naar Dean en Sam. Sam ’s mond valt open. ‘er staat wast open’ grinnikt Carly, ze loopt naar hem toe en duwt zijn mond dicht. ‘Ik denk dat die kleren mij ook wel staan’ zegt Dean. Hij staat op en loopt om mee heen. ‘ik durf te wedden dat ze ons niet kunnen weerstaan’ zeg ik. Ik duw Dean tegen de muur. Zachtjes strijk ik over zijn wang en bijt op mijn lip. ‘kom op, zeg het. Je vindt me sexy’ Carly grinnikt zachtjes terwijl ze het blad pakt waar het aangepaste verhaal op staat. Dean slikt en gaat mijn zijn handen over mijn rug. ‘Kat, kom je?’ met een lach duw ik me van Dean weg en loop achter Carly aan. ‘je moet echt ophouden met dat gepest’ zegt ze nog. Ik haal mijn schouders op. ‘het is zijn eigen schuld’ antwoord ik terug.

‘oké, dus we kloppen aan, en gaan dan voor onze meest sletterig gedrag?’ vraat Carly. Ik knik en klop aan. Snel gaan we anders staan. Ik zorg ervoor dat er zo veel mogelijk zichtbaar is en Carly zorgt ervoor dat ze veel inkijk heeft. ‘ja?’ de deur wordt open gezwaaid. ‘Zie je wel dat het Ed en Harry zijn’ zeg ik tegen Carly. Ze knikt lachend. ‘mogen we binnen komen?’ vraagt ze flirterig. De jongens blijven perplex staan. We giechelen even en lopen langs de jongens. Alles wat we doen is overdreven. We gaan zitten. ‘jullie site is zo geweldig!’ roep ik overdreven. ‘ik bedoel, doen jullie dat altijd? Is het niet gevaarlijk?’ Ed en Harry kijken elkaar aan. ‘het is heel erg gevaarlijk, maar zoals jullie kunnen zien zijn we er goed in’ Carly knikt en begin met een lok te spelen. Ons gesprek komt opgang en langzaam gaan we naar het onderwerp waar we voor kwamen. ‘ik hoorde dat hij heel erg bang is voor geweren!’ roept Carly. Even moet ik moeite doen om niet in de lach te schieten. ‘maar even over iets anders’ zegt Ed die Harry even aan kijkt. ‘wat doen jullie vanavond?’ nu begin ik te grinniken. Ik leg mijn hand op de rug van Carly. ‘ik denk dat wij tweeën vannacht in 1 bed slapen. Ik ben eigenlijk best bang door die verhalen’ Er wordt hard op de deur gebonkt. ‘Ed, Harry zijn jullie daar?’ gelijk herken ik de stem. Serieus ik hoop dat de Wincesters dit niet verpesten. Ze doen de deur open en ik met mijn vinger langs mijn keel en wijs dan naar Dean. ‘oh ik zie dat jullie bezoek hebben’ zegt hij dan met een knipoog. Ik rol met mijn ogen en Carly en ik staan op. ‘wij moeten gaan. Tot de volgende keer’ ik druk mijn lippen op Ed zijn wang en strijk over Harry ’s wang. Als de deur dicht is geef ik Dean hard een klap op zijn achterhoofd. ‘ik haat je echt’ mompel ik boos als ik terug loop naar de Mustang. Ik laat Carly rijden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen