Foto bij Chapter 19

Pov; Katherine 'Kath' Raven

Even haal ik adem voor ik de auto weg draai. Mijn hart klopt als een gek. Ik was zo bang geweest. Wat zou ik moeten als Carly er niet meer was. ‘ik ben blij dat je oké bent’ zeg ik zacht. Carly kijkt even naar me. ‘ik ook’ antwoordt ze zacht. Als we weer terug zijn bij het hotel stuur ik Carly naar binnen. Ik blijf nog even zitten. Even moet ik na denken. Ik sla hard tegen het stuur en wrijf dan over mijn gezicht. Er wordt op mijn ruit getikt en ik zie Dean ervoor staat. Ik laat hem naar binnen. ‘Als je niets nuttigs te zeggen hebt kan je weer weg’ mompel ik zacht. Dean trekt de deur dicht en kijkt even door de voorruit naar Carly en Sam. Ze staan met elkaar te praten. Dan nemen ze afscheid en lopen allebei hun eigen kamer in. ‘Wat er net is gebeurt’ begint Dean. Ik knijp even in het stuur. ‘ik denk dat wij allebei nu wel weten dat we het samen moeten doen, voordat die twee weer iets geks bedenken’ ik zucht en knik. ‘je hebt gelijk.’ Voor hij uit wil stappen hou ik hem tegen. ‘sorry, voor alles’ hij knikt en we stappen allebei uit. Nadat ik mijn tas uit de auto heb gehaald lopen we naar de kamers. ‘Morgen om 9 uur ontbijten we met z’n vieren, en misschien wel een tactiek afspreken?’ ik knik en open mijn deur. ‘Kat, hoe zie je mij?’ ik gooi mijn tas op de grond en ga naast Carly zitten. Ze kijkt naar de grond. Voorzichtig strijk ik een plukje haar uit haar gezicht en omhels ik haar. Mijn lippen raken haar kruin aan en ik druk er een kus op. ‘je bent mijn kleine zusje, mijn beste vriendin en als laatste mijn partner in crime’ Carly glimlacht even. Ik leg haar neer en loop naar de badkamer. Ik tril helemaal. ‘Damn, waarom moest ik nou zo bang zijn’ als mijn ogen dicht zitten zie ik het hoofd van Mordechai Murdock voor me. Met nog een diepe zucht open ik de deur en begin door mijn tas te zoeken. Ergens moest het zakje liggen. Als ik hem eindelijk heb gevonden maak ik de inhoud leeg in mijn mond en drink een glas water. Het goedje was heel vies maar het zou werken om mezelf tot rust te brengen. Ik had ooit een belofte met bobby gemaakt, ik zou koste wat het kost die belofte houden!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen