Foto bij 024 - Beverly Sara Owens

Ik kon mijn gedachtes er totaal niet bijhouden. Ik vergat steeds pasjes of voerde de verkeerde passen uit. De rest begon zich duidelijk aan me te irriteren. Ik had me er niet op gericht want ik keek steeds naar Zayn. Hij was ballen in het doel aan het trappen en de coach keek naar hem. Ik kwam steeds dichter bij de 2 en probeerde ze af te luisteren. "Beverly! Come on! We need to practise!" schreeuwde Kristel naar me. Ik luisterde niet naar haar en verstopte me achter een struik achter het hek van het sportveld. "I don't know Zayn... you need to learn a lot... " hoorde ik de coach twijfelend zeggen. "Come on coach, please, I need this!" zei Zayn smekend. Ik duwde een stuk struik opzij om meer te kunnen zien. Er zaten gevaarlijk pijnlijke doorns in de struiken die mijn hele gezicht en armen openhaalden. "Why do you need this so much?" vroeg de coach verward. "That's.. because.. private reasons." zei Zayn. Ik zag dat hij bloosde. Ik ging iets naar voren leunde en viel zo uit de struik. "AAH!" schreeuwde ik. Ik lag midden in de doorns en bekeek mijn armen die aan het bloeden waren. Zayn de coach keken op en Zayn schudde zijn hoofd. "Beverly." zei hij en hij liep naar me toe en trok me uit de struik. "You allright? You need to take care of that." zei hij en hij bekeek mijn armen. "Why were you sitting there?" vroeg hij. Hij keek me indringend aan. Ik kon niet zo gauw een smoes verzinnen. "I... don't know." zei ik. Aan zijn blik kon ik zien dat hij me niet geloofde en dat hij wel wist waarom ik daar zat. "Common, I'll bring you to the nurse." zei hij en ik liep met hem mee.

Reageer (4)

  • LStyles212

    aawhh (H)
    snellverdahh <3

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    snel verder (H)

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super goed geschreven (H)!!

    1 decennium geleden
  • olahniall

    Snel verder !
    I likee

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen